utworzone przez Mirek Szmajda | Automatyzacja w Internecie, Środowisko sprzedawcy, Zobacz też...
Pamiętaj, że aby być na bieżąco z informacjami ze społeczności na G+, włącz sobie powiadomienia. Sprawdź czy w społecznościach w których jesteś i chcesz dostawać informacje masz włączoną funkcję pokazaną na obrazku. Jeśli widać “Włączone” to znaczy, że...
utworzone przez Mirek Szmajda | Automatyzacja w Internecie
Przykładowy fragment raportu z SALESmanago Jednym z coraz największych wyzwań stojących przed internetowymi sprzedawcami jest potrzeba zwiększenia sprzedaży w ramach tego ruchu na stronie, który już masz. Być może płacisz za pozycjonowanie strony i to świetnie działa....
utworzone przez Mirek Szmajda | Automatyzacja w Internecie, Marketing w Internecie, Sklep internetowy, Tworzenie stron internetowych
W ostatnim tygodniu przeprowadziłem sporo rozmów ze sprzedawcami handlującymi na Allegro. Przeanalizowałem sprzedawców sprzedających produkty między innymi w takich branżach jak odzież, bielizna, zabawki, książki, artykuły BHP, meble. Większość z nich już od jakiegoś...
utworzone przez Mirek Szmajda | Automatyzacja w Internecie, Sprzedaż na Allegro
© Brett Mulcahy – Fotolia.com Czy sprzedaż na Allegro oznacza wolność? Niestety coraz bardziej sprzedaż tam przypomina pracę przedstawiciela handlowego, a nie przedsiębiorcy. Efekt wysokiej konkurencji oraz systemu jaki w ostatnim czasie stworzyło Allegro...
utworzone przez Mirek Szmajda | Automatyzacja w Internecie, Marketing w Internecie
Jeśli spojrzysz na marketing jaki realizują sprzedawcy poza internetem, w bezpośrednim kontakcie z klientem, oczywiste jest, że najlepsze wyniki sprzedażowe mają ci sprzedawcy, którzy umiejętnie dostosowują się do sytuacji każdego klienta. Jeśli sprzedawca ma...
utworzone przez Mirek Szmajda | Automatyzacja w Internecie, Marketing w Internecie
Jeśli chcesz poznać: Metody na zdobywanie dodatkowych klientów bez zwiększania rynku zbytu – na przykładzie branży motoryzacyjnej. Sposoby na większą liczbę klientów spośród tych, którzy już odwiedzają Twoje strony. Co należy sprawdzać, kiedy płacisz za reklamę?...