W sytuacji kiedy zarządzasz dostępnością produktów w sklepie internetowym może się przydać funkcjonalność powiadomień klientów kiedy produkt będzie dostępny.

W WooCommerce można określić ile dokładnie jest sztuk produktu na magazynie. Można również stosować uproszczony sposób wyświetlania tylko czy produkt jest w ogóle dostępny czy nie, bez podawania liczby dostępnych produktów. To jest standardowa funkcjonalność sklepu WooCommerce.

W sytuacji kiedy produkt jest niedostępny dobrze by było, aby klienci którzy są zainteresowani danym produktem, byli powiadamiani kiedy ten produkt będzie już dostępny. Na wideo przedstawiam właśnie funkcjonalność rozszerzającą WooCommerce o tę możliwość.

Dodatkowo podaję kilka pomysłów na wykorzystanie przedstawionej na filmie powyżej listy oczekujących:

  1. Oferta bez możliwości zamówienia, z możliwością zapisania na listę.
  2. Emaile związane z produktem.
  3. Emaile zapowiadające termin dostępności.
  4. Email z informacją o dostępności (i ograniczonej ilości).
  5. Email przypominający o dostępności i ograniczonej ilości.
  6. Email o zamknięciu sprzedaży.
  7. Zapowiedź kolejnej sprzedaży.