Zaznacz stronę

Pierwsza sprawa kiedy zaczynasz sprzedawać w internecie to najważniejsze zdobyć ruch na stronę.  Kiedy już masz ten ruch zaczyna być ważna konwersja ruchu na sprzedaż. Powstaje pytanie, czy należy jednym i drugim zajmować się jednocześnie?

Pozyskiwaniem ruchu i sprzedażą w internecie zajmuję się już wielu lat. Śledzę statystyki zarówno na swoich stronach, jak i na stronach które pomagam rozwijać. Im więcej tych stron pomagam prowadzić, tym więcej widzę wspólnych zależności, które rządzą sprzedażą internetową.

Aby się upewnić, że te reguły nie tylko obejmują mnie i moich Klientów, ale również pozostałe małe firmy działające w internecie, przeprowadziłem niedawno ankietę, z której wynikają bardzo ciekawe wnioski. Sprawdziłem bowiem jak się ma ruch na stronach internetowych w stosunku do sprzedaży jaką te strony generują. Okazało się, że zależność jest różna, ale można uśrednić stopień konwersji jaką może generować dana witryna.

To oznacza, że można określić cele na poszczególnych etapach rozwoju sprzedaży internetowej:

  1. Jeśli zaczynasz, skup się głównie na pozyskaniu ruchu.
  2. Jeśli osiągniesz 1000 odwiedzin miesięcznie, sprawdź jaką masz konwersję.
  3. Jeśli twoja konwersja jest na poziomie zbliżonym do innych, to dalej zwiekszaj ruch.
  4. Jeśli twoja konwersja jest niska, to popracuj teraz nad konwersją.
  5. Jeśli twoja konwersja jest znacznie wyższa niż większości, to zwiększaj dalej ruch.

Szczegółowo wyjaśniłem to, podając dokładne wysokości konwersji, na jednym z ostatnich szkoleń.

Aby uzyskać dostęp do nagrania „Jak najszybciej zdobyć więcej klientów z internetu?”, wystarczy się zapisać poniżej.

 

Twoje dane będą przetwarzane w celu podanym na poniższym przycisku, zgodnie z Polityką
Prywatności
.

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Podaj swoje imię: *
Wpisz swój email: *

Też nie cierpię spamu. Wpisane dane możesz usunąć w każdej chwili.

Wskażnik przełożenia ruchu na sprzedaż

Dodatkowo na jednym z ostatnich webinarów zadałem 5 pytań, które pomagają w lepszej ocenie decyzji, na czym w danym momencie nalezy się skupić, aby szybciej zwiększyć sprzedaż. Osobom, które przesłały do mnie swoje odpowiedzi, wysłałem indywidualną analizę ich sytuacji. Każdemu z osobna podałem wskazówki jak w jego sytuacji obliczyć wskaźnik konwersji.

Jeśli też chcesz skorzystać z mojej pomocy i też otrzymać indywidualne wskazówki co do wskaźnika konwersji (jest to całkowicie bezpłatne), możesz jeszcze teraz odpowiedzieć na te 5 pytań, które zadaję zawsze na webinarze „Jak zwiększyć ruch na stronach internetowych?”.

Ankieta w celu obliczenia wskaźnika konwersji

[contact-form-7 404 "Not Found"]

 Wysyłając ankietę otrzymasz indywidualną analizę, na czym należy się skupić, aby zwiększyć sprzedaż w internecie.