utworzone przez Mirek Szmajda | Zobacz też...
Dowiedziałem się co wpływa na zdobycie nagrody #Ekomersy , coraz bardziej prestiżowej nagrody w branży e-commerce. Rozmawiałem na ten temat z Dorotą Szymanowską, która miała największy wkład w organizację tego konkursu. Google+: Zobacz ten post na...
utworzone przez Mirek Szmajda | Zobacz też...
Jak wynika z mojej rozmowy z przedstawicielką Orlenu na Targach eHandlu, to ma być usługa kierowana do nieco innej grupy klientów. Moim zdaniem będzie to świetne uzupełnienie dla paczkomatów inPostu. Podstawowa różnica jest w tym, że nie będzie tu żadnych automatów do...
utworzone przez Mirek Szmajda | Zobacz też...
Oto reguła podana przez Sebastiana Brodowskiego z firmy SARE podczas prezentacji na Targach eHandlu.. Ja bym jeszcze dodał, że jest to też reguła na #marketingautomation . Automatyzacja marketingu to jest właśnie połączenie działań marketingowych z obsługą klienta....
utworzone przez Mirek Szmajda | Zobacz też...
Do takiego wniosku można dojść po tym, co robi kolejny laureat nagrody Ekomersy 2013 – firma Click Apps. Firma wygrała w bardzo ważnej kategorii “Najlepszy produkt/usługa wspierająca sprzedaż w internecie”. Warto więc przyjrzeć się dokładniej temu,...
utworzone przez Mirek Szmajda | Zobacz też...
Pojawił się dwukrotnie w tytułach prezentacji. Raz w zestawieniu “cross channel attribution”, a drugi raz jako “cross-channel marketing”. Oba terminy wyszukiwane w Google dają dużo ciekawych obrazów na temat marketingu i innych procesów....
utworzone przez Mirek Szmajda | Zobacz też...
W Polsce jest to 21% użytkowników internetu, a w USA już ponad 40%. Dlatego #GetResponse postawił na dostosowywanie wiadomości e-mail do odczytywania na smartfonach i tabletach. W dużym stopniu przyczyniło się to do tego, że produkt zdobył Ekomersa na Targach...