utworzone przez Mirek Szmajda | Konkurencja, Zobacz też...
Dziś w społeczności CEL: Wygrać z konkurencją podałem piąty element mający wpływ na to jak zwiększyć sprzedaż, obniżyć koszty i dzięki temu uzyskać wyższą marżę na swoje produkty/usługi: CZAS. Wybieraj to, co skróci Ci czas dojścia do miejsca do którego chcesz dojść....
utworzone przez Mirek Szmajda | Konkurencja, Środowisko sprzedawcy
Hej, kto jeszcze chce dołączyć do społeczności ambitnych sprzedawców? Sprzedawców, którzy chcą zdominować swój rynek. Sprzedawców, którzy chcą rywalizować ze swoją konkurencją tak, aby wygrać. Jeśli czujesz, że chcesz stać się taką osobą, to zgłoś się do społeczności,...
utworzone przez Mirek Szmajda | Konkurencja, Rozwój firmy, Środowisko sprzedawcy
Jeśli chcesz więcej sprzedawać, postaw sobie CEL: Wygrać z konkurencją i zdominować rynek! [ytw]WyxxpbDbg2I[/ytw] Jak to zrobić dowiesz się biorąc udział w społecznościowym coachingu, w trakcie którego pomogę Ci zbudować strategię zdobywania przewagi w internecie (i...
utworzone przez Mirek Szmajda | Konkurencja, Marketing w Internecie
Jeśli przedmiotem twojej sprzedaży są produkty, które również inni sprzedają, to podstawowym problemem z którym się zazwyczaj zmagasz jest konkurencja. Wiesz, że masz fajny produkt. Na ten produkt jest zapotrzebowanie. Ale ten sam produkt rozprowadza również cała masa...
utworzone przez Mirek Szmajda | Konkurencja
Większość ludzi traktuje biznes jak wyścig kolarski, w którym aby wygrać trzeba wybić się na czoło peletonu. Najbardziej są szczęśliwi kiedy prowadzą. Niektórym nawet udaje się uciec daleko przed peleton i zyskać znaczącą przewagę. Jeżeli kiedykolwiek oglądałeś wyścig...
utworzone przez Mirek Szmajda | Konkurencja
Jeden z czytelników zapytał mnie czy wiem może jak znaleźć jakąś niszę rynkową? To jest bardzo dobre pytanie. Od tego w dużej mierze zależy później Twój sukces w sprzedaży internetowej. Przede wszystkim powinieneś wybrać jak najmniejszą grupę docelową. Właśnie tutaj,...