W Internecie masz dużą łatwość zwracania się do wielu małych nisz. Nigdy dotąd nie było to aż tak proste. Jeżeli dotąd tego nie robiłeś, to koniecznie powinieneś zacząć to wykorzystywać.

Jednym z najlepszych sposobów na zbudowanie skutecznego marketingu do takiej niszy jest nawiązywanie z nią dialogu. Od czego zacząć? No oczywiście od bloga.

Możesz jednak robić podgrupy. Nie zawsze oznacza to, ze masz tworzyć kolejnego bloga za każdym razem. Nawet odradzam aby to robić. Za dużo z tym zachodu.

Dużo skuteczniejsze okazuje się prowadzenie jednego bloga. Tworząc produkty możesz ewentualnie czasowo uruchomić dodatkowe blogi. Najważniejsze jednak aby pokazać, ze interesujesz się wybraną podgrupa.

Możesz to zrobić w prosty sposób stawiając w momencie uruchamiania jakiegoś projektu stronę Zapytaj. Piszesz wtedy na swojej głównej liście, ze przygotowujesz coś nowego. Przygotuj jakaś próbkę, opis, poradnik czy raport, który zaoferujesz w zamian za odpowiedz na pytanie o najbardziej pożądane potrzeby.

Pytasz za pomocą strony Zapytaj i wysyłasz upominek za pomocą autorespondera. W ten sposób masz badanie rynku, zapotrzebowania, pomysły na opis oferty i oddzielną podgrupę zainteresowanych tym co szykujesz.