Stale zgłaszają się do mnie osoby, które skarżą się, że nie mają sprzedaży przez strony internetowe. Strony wyglądają świetnie, ale nic z tego nie wynika, bo brak klientów. Jeśli twoja strona dotąd nie sprzedaje zadaj sobie trzy pytania.

1. Jakie powinny być strony do marketingu w internecie?

Właśnie miałem nagrać na ten temat wideo, kiedy nagle nadjechał na rowerze Lech Nowak, który jest specjalistą od integracji systemów internetowych.  Więc go zapytałem jakie powinny być strony w marketingu.

Ciekaw jestem jakie jest Twoje zdanie. Proszę wpisz w komentarzu. Zobacz inne komentarze na Google+

2. Po co Ci strona internetowa?

Czy na pewno wiesz po co Ci strona internetowa?

Oto moich 10 punktów:

  1. Aby można Cię wyszukać w Google
  2. Aby ją umieścić w materiałach reklamowych, np. na wizytówce
  3. Aby pokazywać na niej swoje produkty i usługi
  4. Aby klienci mieli dostęp do aktualności, promocji i nowości
  5. Aby klienci mogli zamówić usługę lub produkt
  6. Aby klienci mogli od razu zapłacić przez internet
  7. Aby zainteresowani tym co masz do zaoferowania mogli zadać Ci pytanie
  8. Aby potencjalni klienci zapisywali się na listę na autoresponderze (np. na newsletter)
  9. Aby pokazać siebie i swoją firmę na wideo
  10. Aby internauci Cię polubili.

Czy Twoja strona Ci to daje? Czego Ci więc brakuje?

3. Co jeszcze oprócz samej strony internetowej?

Tak jak samo siedzenie w domu czy biurze nie wystarczy, aby prowadzić biznes – tak samo strona internetowa nie wystarczy aby sprzedawać w internecie. Rusz się poza swoją stronę internetową! Ja ruszyłem się nad Wartę i nagrałem dla Ciebie kolejnego hangouta.

Zobacz komentarze na G+

Nie wiesz co wybrać?

Pomagamy indywidualnie każdemu klientowi, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby i preferencje. Po wypełnieniu formularza zaproponujemy rozwiązania dobrane według podanych przez Ciebie kryteriów.

Opisz swoje potrzeby, a otrzymasz odpowiedź najlepiej dopasowanych dla siebie rozwiązań.

W czym potrzebujesz pomocy?

[contact-form-7 404 "Nie znaleziono"]