Z okazji Dnia Dziecka zapraszam dziś do obejrzenia słynnego już teledysku z Żelkowym Misiem.

[yt1]rNVcBZZ9IZY[/yt1]

Jest to fantastyczny przyklad marketingu opartego na YouTube i stronie internetowej stworzonej w WordPressie. Jedno i drugie nic nie kosztuje (tzn. publikowanie na YouTube i oprogramowanie WordPress). W przeciągu 2 lat twórcy strony Gummibar.net (opartej właśnie na oprogramowaniu WordPress) stworzyli międzynarodowy biznes rozrywkowy oparty na prostym pomyśle nagrania teledysku z popularnym cukierkiem.


Zaczęło się od płyty CD z piosenkami. Dziś Gummibear to płyty DVD, gru komputerowe,dzwonki do telefonów i cała masa gadżetów. Dzisiejszy ich biznes polega na udzielaniu licencji na produkcję produktów oznaczonych ich marką.

Bardzo ważną rzeczą było to, że od razu postawili na międzynarodowy biznes, wprowadzając sukcesywnie różne wersje językowe piosenek. Dziś na stronie http://www.gummibar.net/videos/ możesz znaleźć 31 teledysków w kilkunastu wersjach językowych. Wszystko umieszczone najpierw na YouTube, a później na stronie internetowej stworzonej na oprogramowaniu WordPress.