Jeden z moich stałych klientów na Allegro przysłał mi kiedyś maila z podanym adresem korespondencyjnym na jaki prosił wysłać zamówioną przesyłkę. Zawsze sprawdzam, czy adres faktycznie różni sie od adresu podanego w Allegro.
Okazało się, że w Allegro zapisana jest ulica Wyszyńskiego. W mailu podana była ulica Waryńskiego. Reszta była identyczna. Zarówno numer domu, mieszkania, kod i miasto. Wydało mi się to podejrzane. To był zbyt duży zbieg okoliczności, aby ktoś prosił o wysyłkę na inny adres niż w Allegro, różniący się tylko nazwą ulicy, z tym samym numerem domu i mieszkania.
Zadzwoniłem więc do klienta. Okazało się, że faktycznie się pomylił. Poprawna ulica była podana na Allegro i na ten właśnie adres klient oczekiwał przesyłki.
Zysk na produkcie, który klient zakupił to tylko kilka złotych. Jednak wartość klienta jest znacznie większa. Jak dotąd była to jego już piąta podobna przesyłka i pewno będą następne. Dlatego warto często myśleć za klientów i upewniać się, czy gdzieś nie popełnili błędu.
W rzeczywistości to jest troszkę tak, że zawsze warto myśleć (przynajmniej odrobinę) za klienta. Wynika to nie tylko z faktu, że klient jest tylko człowiekiem i może się pomylić, lecz także z tego, że klient nie zawsze wie, czego chce – czasem może się po prostu nie znać…
A ja z innej beczki. bo czytam tego bloga juz od dawna… a mam pytania moze do autora lub do ogolu…
Myslalem nad promocja aukcji swoich na swoich stronach posiadam ich troche i to calkiem niezla iloscia odwiedzin.
Czy posiada moze ktos mozliwosc umieszczania na swoich stronach panelu aukcji !! losowych Twoich auckcji…
Wszedzie gdzie pytam i chce wykupic abonament ostatnio na allegropanel.pl ktory najbardziej mi odpowiada przysalaja straszne pieniedze aby mozna bylo na stronie swojej ww umiescic…
Wiadomo ze takichj jak ja zdarzy sie moze w zyciu 1 osoba…
Moze macie jakies inne sposoby promocji ? mowie tutaj poza allegro
Niestety zawsze trzeba myśleć za Klienta. Z prostej przyczyny – absolutna większość nie czyta informacji po zakupie. U mnie jest np. taki podpunkt, w którym proszę o niepotwierdzanie adresu do wysyłki, jeżeli jest ten sam, co w danych od Allegro. I niestety większość potwierdza, a ja mam więcej roboty, ale czymże ona w porównaniu z „wartością Klienta” ;) Pozdrawiam!