Jednym ze sposobów przybliżenie ciebie, twojej firmy i produktów które sprzedajesz potencjalnym klientom jest wykorzystanie wideo z kamery. Możesz na przykład zacząć na swoim blogu publikować wideo.
Aby odtworzyć wideo, kliknij w obrazek poniżej:
[yt1]XuWV-tf3NeQ[/yt1]
Możesz nawet wybrać jeszcze bardziej zaawansowaną formę bloga z wideo, który całkowicie wypełniony jest tylko wideo. Jest to vlog, czyli właśnie blog wideo.
Jednym z moich ulubionych prezenterów wśród vlogów jest Ryszard Chustecki. Oto jego jeden z pierwszych postów wideo:
[yt1]LKx1zN57H5M[/yt1]
Mimo, że vlog Ryszarda nie jest to blog, który sprzedaje, warto się na nim wzorować. Właśnie w takim stylu warto wypowiadać się na wideo. To jest styl gawędy, która daje słuchaczowi ciekawą opowieść, autentyczność i osobowość. Niejako przy okazji tego pojawiają się różne sprawy, które prezenter przemyca w nagraniu. Oto choćby fajny przykład promocji cudzego kursu:
[ytw]O6J9mKgvmlw[/ytw]
W tym i innych nagraniach wykorzystywany jest program Windows Movie Maker, który daje ciekawe możliwości edycyjne: sklejania różnych ujęć, montażu wideo z pleneru, łączenie ze zdjęciami, dodawanie napisów, czołówek itp. Ale na ten temat więcej znajdziesz już na kursie „Multimedia Do Internetu”.
Bardzo ciekawa i nowoczesna forma przekazu w sam raz do wykorzystania na stronach sprzedażowych. Ja to biorę i zacznę wdrażać, jest super i to może być przełom.