Sprzedawca wystawia dłońJeżeli sprzedajesz usługi i chcesz pozyskiwać na nie klientów z Internetu, to możesz założyć stronę internetową. Wymieniasz na niej swoją ofertę, opisujesz co potrafisz wykonać i zapraszasz do kontaktu. To wszystko. Jednym słowem wręczasz internaucie elektroniczną ulotkę.

Ale możesz też zrobić inaczej…

Przywitać internautę i zaoferować bezpłatna wysyłkę pod wskazany adres gratisowego raportu konsumenta w Twojej branży. Następnie udzielasz mu bezpłatnych porad. Na końcu wręczasz atrakcyjne zaproszenia na gratisowe prezentacje i szkolenia.

W jaki sposób wolisz zyskiwać zaufanie swoich przyszłych klientów?

Odpowiedz, który sposób wydaje Ci się, że przyniesie później więcej kupujących?

Jeżeli odpowiesz, podpowiem Ci w jaki sposób najszybciej zrobić to, co wybierzesz.