Niektórzy mówią, że już znają, to o czym mówię na niektórych szkoleniach. Ciągle chcą dowiadywać się czegoś nowego. Jeśli zaliczasz się do tych osób, to pamiętaj, że dopóki nie wdrożysz w życie tego co już znasz, nic Ci nie przyjdzie z tego, ze dowiedziałbyś się czegoś nowego. Sama wiedza jest nic nie warta bez jej implementacji.

Dzwonił dziś do mnie ktoś, kto zapoznał się z moją historią na blogu. Niezwykle ucieszyłem się kiedy szczególnie zwróciło jego uwagę to, że kiedy ja zaczynałem budować swój internetowy biznes w pełni zawierzyłem mojej mentorce Wandzie Loskot. Tak samo postąpiłem naśladując innych, którzy byli przede mną, choćby Piotra Majewskiego.

Kiedy im zaufałem i wdrożyłem w życie to, o czym pisali w swoich emailach, o czym mówili na swoich szkoleniach, dopiero wtedy zacząłem dostrzegać nowe rzeczy. Dopiero takie bezgraniczne zaufanie przez pewien czas sprawia, ze różne kawałki wiedzy zaczynają się układać w jedna całość.

Wtedy zaczynasz odkrywać nowe. Zaczynasz widzieć coś, czego nie widzieli nawet ci, od których się uczysz. Twoja wiedzą jest bowiem składowa tego w czym naśladujesz innych, twojego dotychczasowego doświadczenia oraz efektów jakie zaczynasz uzyskiwać.

Dlatego jeżeli szukasz nowych informacji, to wprowadź w życie to, co już wiesz. Ja nie jestem tu po to, aby stale mówić ci coś nowego. Ja jestem tu po to, aby ci na okrągło przypominać co jeszcze masz do zrobienia.

Wiem, ze niektórzy dłużej dojrzewają do pewnych rzeczy. Dlatego tak dużo ode mnie dostajesz. Abyś stale był w kontakcie z wiedzą potrzebną do sprzedaży w internecie.

Rób to, o czym piszę na tym blogu. Krok po kroku wykonuj moje instrukcje z warsztatów i szkoleń. Prowadź bloga, buduj listę, stwórz swoją unikalną propozycje sprzedaży, stwórz perswazyjna ofertę, traktuj klienta jak członka ekskluzywnego klubu itd. Zacznij to robić, a zobaczysz jak wiele nowych rzeczy odkryjesz po drodze.