Jeden z moich klientów prowadzi w Krakowie sklep jubilerski. Oprócz tego również sprzedaje biżuterię w sklepie internetowym. Sklep prezentuje się okazale, jednak (kiedy to teraz piszę) wygląda jak zwiększość innych sklepów jubilerskich w sieci.
Pisałem wcześniej o tym jak ważne jest, aby przekazywać w sprzedaży internetowej emocje. Teraz pokażę Ci jak można to zrobić w bardzo prosty sposób.
Grzegorz Filipiak, który obsługuje sklep WĘC Twój Jubiler, jest właśnie uczestnikiem warsztatów Multimedia Na Blog. Niedawno zrobił na warsztatach film, który zobacz w jak prosty sposób ożywił zykłe zdjęcia biżuterii.
[yt1]NuYSyqai5Qw[/yt1]
Czy poczułeś jak dużo emocji wprowadziła odpowiednio dobrana muzyka? Do tego dodany odpowiednio dopasowany ruch zwykłych zdjęć i od razu przekazuje to dużo silniejsze emocje niż tylko statyczne fotografie.
Wyobraź sobie swój sklep internetowy, w którym zdjęcia zaczynają się poruszać. Pokazują towar z różnych stron. Wprowadzają Twojego potencjalnego klienta w nastrój, zbliżony do tego, jaki będzie przeżywał kiedy już kupi ten produkt od Ciebie.
To jest właśnie bardzo prosty sposób zwiększenie konwersji sprzedaży wśród osób, które już odwiedzają Twoj sklep. Emocje i wyróżnienie się na tle konkurencji – to jest to co tu działa. Warto zrobić to już teraz, aby wykorzystać jak najszybciej ten drugi element.
Już niedługo ogłoszę zapisy na następną edycję warsztatów „Multimedia Na Blog„, na których w ciągu kilku tygodni każdy może nauczy się robić takie emocjonalne prezentacje i tym samym zwiększy przychody ze swojego internetowego sklepu.
Napewno warto stworzyć filmik reklamowy…
Mam tylko dwie uwagi:
1. Po co w prezentacji jubilera, dla klienta, pokazywać malutkie zrzuty ekranu sklepu?
2. Przydałoby się usunąć logo animoto.com na końcu prezentacji…
Jeszcze 3: Na końcu „wec” z małej litery :-)
ciekawy pomysł na prezentacje
Dzięki Mirku za ten przykład! Akurat tego mi trzeba było – branża ta sama dla której chiałem przygotować filmik.
Zarejestrowałem się na Animoto (minuta), przygotowałem kilka zdjęć (może dwie minuty), przygotowałem film (minuta) i po kilku minutach oczekiwania na film mogłem już zobaczyć wyniki. Nie podam tu linku, bo to tylko szybki test (może później już taki porządny pokażę), ale udowodnił, że w ciągu kilku minut można przygotować taką efektowną reklamówkę, gdy się potrafi, a nauczyć się można tego u Ciebie.
Video, zawsze sprzedawało więcej. Dzięki filmą Video sprzedaż nie tylko jst większa ale i szybciej znajdujemy odbiorce.
No cóz, będę Mirku bacznie obserwować Twoje poczynania. Jestem szalenie ciekawy, w jaki sposób można zastosować ten rodzaj wprowadzania klienta do zakupu innych towarów, a może inaczej zadam pytanie: czy wskazywany przez Ciebie sposób wprowadzania klienta do zakupu towaru można wykorzystać do każdego rodzaju towaru?
Szkoda, że mam obecnie ograniczone możliwości finansowe – bo w przeciwnym razie NA PEWNO bym wziął w nich udział. Masz Mirku duży potencjał… . Gratuluję i jest czego zazdrościć (a raczej co podziwiąć)bo zazdrość to brzydka cecha.
Świetne Mirku.
Poczekaj,dopiero naumiełam sie składać film.
Powodem była Wandzia.
Już tak jest,że człowiek pragnie czegoś to zrobi.
Bardzo dziękuję,że mnie uczysz.
Witam Mirku,
serdecznie dziękuję, że w swoich postach namawiałeś do stworzenia filmików reklamowych. Dzięki temu blogowi, w końcu się zmotywowałam, bo od kilku dni taki pomysł chodził mi po głowie :)
Stworzyłam swoją pierwszą mini reklamę. Zobaczymy jak na nią zareagują inni.
Chętnie umieściłabym do niego link w komentarzu, ale nie wiem czy mi wolno ;)
Pozdrawiam serdecznie
Kasiu, podaj link, chętnie zobaczę.
Filmik jest prosty, bo jak dotąd mój pierwszy.
Widzę w nim błędy i wiem co zrobić żeby lepiej wyglądał następny, no i raczej zmienię program.
Nieśmiało podaję link ;)
http://youtu.be/drcPMB05yRY