Co musisz zrobić w pierwszej kolejności, aby pozyskać klientów z internetu? Musisz mieć ruch!
Ruch na stronach internetowych, czyli odwiedzanie ich przez użytkowników internetu, to punkt wyjścia do sukcesu w sprzedaży internetowej. Jeśli twój sklep internetowy nie ma ruchu, to też nie będziesz mieć żadnej sprzedaży. Zadbaj więc najpierw o ruch:
- poprzez pozycjonowanie w wyszukiwarkach,
- z reklamy Google AdWords,
- z Facebooka i innych serwisów społecznościowych,
- za pomocą kampanii mailingowych,
- z porównywarek cen,
- z forów i blogów,
- z innych stron internetowych.
Zanim jednak wybierzesz metodę, którą zajmiesz się w pierwszej kolejności i zanim zaczniesz ją wdrażać w życie, musisz zadać sobie kilka fundamentalnych, czasem wręcz oczywistych pytań.
Zapraszam Cię na webinar, czyli szkolenie on-line, na którym zadam te pytania i wspólnie z innymi internetowymi sprzedawcami spróbujemy na te pytania odpowiedzieć. Dzięki temu dowiesz się dlaczego inni mają większy ruch na swoich stronach. Odkryjesz swoje błędne założenia, które sprawiają, że choćby nie wiem jaką metodę przyciągania ruchu i sprzedaży będziesz stosować, to i tak nie odniesiesz sukcesu.
Przyciąganie ruch na strony internetowe zaczyna się od opracowania najpierw dobrej strategii. Zapraszam na webinar, na których przeprowadzę Cię przez pierwszy etap budowania skutecznej strategii sprzedaży internetowej.
Trackbacks / Pingbacks