Do budowania marketingu w internetecie warto dziś wykorzystywać zarówno bloga, jak i Facebooka. Jedno i drugie świetnie uzupełnia się.

Blog powinien być głównym miejscem w którym publikujesz. Facebook jest czymś pośrednim między blogiem a emailem. Aktywni użytkownicy Facebooka tak go właśnie traktują (nawet jeżeli tak nie uważają). Po prostu wchodzą i sprawdzają co tam ciekawego się znowu wydarzyło.

Z drugiej strony jest to coś jak blog. Bo możesz pisać i publikować jak na zwykłej stronie internetowej. Tyle, że tylko krótkie posty.

Facebook jest wciąż nowym narzędziem w marketingu internetowym. Tak jak bez bloga, powoli coraz trudniej obyć sie bez Facebooka. Warto się więc jemu przyjrzeć, warto wystartować i dzisiaj się już tym zająć.

Jeśli myślisz o założeniu bloga, ale przeraża Cię strona techniczna przedsięwzięcia, to możesz też na razie zacząć od Facebooka, zamiast od bloga. Generalnie najlepiej jeśli masz jedno i drugie.

Faktem jest, że prościej zacząć od Facebooka. Nie musisz nic instalować, nie musisz wybierać domeny, nie musisz pisać długich tekstów. Na razie zarejestruj swój profil osobisty i zacznij udzielać się jako ekspert. Krótkimi postami. Wręcz myślami – ale koniecznie związanymi z tym w czym jesteś ekspertem, w czym chcesz się pozycjonować w internecie jako sprzedawca.

Zacznij już teraz na Facebooku! Natychmiast!

I koniecznie buduj listę na Facebooku, to jest najistotniejsze.

Więcej na ten temat znajdziesz na MagiaFacebooka.pl