Twoja firma doskonale sobie radzi, że sprzedażą tradycyjną. Przez te kilka, czy kilkanaście lat kiedy rozwijałeś tę firmę, były różne sytuacje. Jednak ostatecznie przezwyciężyłeś trudności i dziś Twoja firma dość dobrze już funkcjonuje.

Masz różne pomysły na dalszy rozwój przedsiębiorstwa. Jednym ze sposobów jest rozwinięcie sprzedaży internetowej. Zastanawiasz się, czy jest możliwe znaczące zwiększenie sprzedaży tą drogą. Dotąd traktowałeś to głównie jako reklamę swojej firmy i sposób na udostępnienie różnych danych dla potencjalnych klientów.

Być może masz już sklep lub inny serwis internetowy służący do sprzedaży przez Internet. Martwisz się, dlaczego sprzedaż tą drogą stanowi zaledwie niewielki procent całej sprzedaży. Przecież na stronie wszystkie produkty i usługi są dobrze opisane.

Właśnie specjalnie dla Ciebie, przez najbliższy tydzień, będę tu opisywał w jaki sposób sprawić, aby sprzedaż internetowa stała się wreszcie kamieniem milowym w dalszym rozwoju Twojej firmy.