InternetSprzedając w Internecie nie powinieneś mieć tylko stron, na których przedstawiasz swoją ofertę. Nie powinieneś mieć jedynie sklepu, który po prostu sprzedaje. Twoje strony powinny doradzać.

Pokaż się na swoich internetowych stronach jako ekspert i doradca. Bądź żywym doradcą. To znaczy reaguj na to, co potencjalni klienci będą do Ciebie pisać. Podążaj za klientem, zwracaj uwagę na to co, czego klient potrzebuje. Odpowiadaj na pytania jakie potencjalni klienci Ci zadają.


Jeżeli będziesz tak postępować, to nie będziesz mieć problemu z zamianą potencjalnego klienta w klienta. Zdobędziesz zaufanie.

Kiedy ktoś przychodzi do twojego sklepu, czy do punktu usługowego i widzi, że znasz się na rzeczy, to zdecydowanie szybciej zdecyduje się na zakup. Tak samo powinno być w Internecie.

Twoi potencjami klienci wchodząc na stronę internatową, czy otrzymując od Ciebie e-maila, powinni widzieć, że naprawdę jesteś kimś, kto zna się na rzeczy i komu warto zaufać. Dzięki temu, nawet jeżeli nie kupią od razu, kiedy będą już gotowi, automatycznie będą myśleli o Tobie. Będą chcieli zwrócić się do Ciebie jako eksperta, bo będą mieli zaufanie. I właśnie u Ciebie będą kupować.