W sytuacji kiedy zarządzasz dostępnością produktów w sklepie internetowym może się przydać funkcjonalność powiadomień klientów kiedy produkt będzie dostępny.
W WooCommerce można określić ile dokładnie jest sztuk produktu na magazynie. Można również stosować uproszczony sposób wyświetlania tylko czy produkt jest w ogóle dostępny czy nie, bez podawania liczby dostępnych produktów. To jest standardowa funkcjonalność sklepu WooCommerce.
W sytuacji kiedy produkt jest niedostępny dobrze by było, aby klienci którzy są zainteresowani danym produktem, byli powiadamiani kiedy ten produkt będzie już dostępny. Na wideo przedstawiam właśnie funkcjonalność rozszerzającą WooCommerce o tę możliwość.
Dodatkowo podaję kilka pomysłów na wykorzystanie przedstawionej na filmie powyżej listy oczekujących:
- Oferta bez możliwości zamówienia, z możliwością zapisania na listę.
- Emaile związane z produktem.
- Emaile zapowiadające termin dostępności.
- Email z informacją o dostępności (i ograniczonej ilości).
- Email przypominający o dostępności i ograniczonej ilości.
- Email o zamknięciu sprzedaży.
- Zapowiedź kolejnej sprzedaży.