Stale zgłaszają się do mnie osoby, które skarżą się, że nie mają sprzedaży przez strony internetowe. Strony wyglądają świetnie, ale nic z tego nie wynika, bo brak klientów. Jeśli twoja strona dotąd nie sprzedaje zadaj sobie trzy pytania.
1. Jakie powinny być strony do marketingu w internecie?
Właśnie miałem nagrać na ten temat wideo, kiedy nagle nadjechał na rowerze Lech Nowak, który jest specjalistą od integracji systemów internetowych. Więc go zapytałem jakie powinny być strony w marketingu.
Ciekaw jestem jakie jest Twoje zdanie. Proszę wpisz w komentarzu. Zobacz inne komentarze na Google+
2. Po co Ci strona internetowa?
Czy na pewno wiesz po co Ci strona internetowa?
Oto moich 10 punktów:
- Aby można Cię wyszukać w Google
- Aby ją umieścić w materiałach reklamowych, np. na wizytówce
- Aby pokazywać na niej swoje produkty i usługi
- Aby klienci mieli dostęp do aktualności, promocji i nowości
- Aby klienci mogli zamówić usługę lub produkt
- Aby klienci mogli od razu zapłacić przez internet
- Aby zainteresowani tym co masz do zaoferowania mogli zadać Ci pytanie
- Aby potencjalni klienci zapisywali się na listę na autoresponderze (np. na newsletter)
- Aby pokazać siebie i swoją firmę na wideo
- Aby internauci Cię polubili.
Czy Twoja strona Ci to daje? Czego Ci więc brakuje?
3. Co jeszcze oprócz samej strony internetowej?
Tak jak samo siedzenie w domu czy biurze nie wystarczy, aby prowadzić biznes – tak samo strona internetowa nie wystarczy aby sprzedawać w internecie. Rusz się poza swoją stronę internetową! Ja ruszyłem się nad Wartę i nagrałem dla Ciebie kolejnego hangouta.
Zobacz komentarze na G+
Nie wiesz co wybrać?
Pomagamy indywidualnie każdemu klientowi, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby i preferencje. Po wypełnieniu formularza zaproponujemy rozwiązania dobrane według podanych przez Ciebie kryteriów.
Opisz swoje potrzeby, a otrzymasz odpowiedź najlepiej dopasowanych dla siebie rozwiązań.
W czym potrzebujesz pomocy?
[contact-form-7 404 "Nie znaleziono"]