Od 1 listopada 2007 r. Allegro wprowadza dla Super Sprzedawców bezpłatne świadczenia Assistance. Będzie to rodzaj ubezpieczenia obejmujący swym zakresem właściciela konta, które ma status Super Sprzedawcy.

Świadczenie składa się z czterech pakietów:

  • Świadczenia assistance w domu 
  • Medyczna platforma informacyjna 
  • Usługi infolinii ogólnej 
  • Usługi infolinii prawnej

W zakres ubezpieczenia wchodzą m.in. awarie instalacji w miejscu zamieszkania Super Sprzedawcy, awarie sprzętu RTV, AGD i informatycznego oraz bagaż podróżny. Ubezpieczenie obejmuje również kradzieże w miejscu zamieszkania.

W ramach Assistance Super Sprzedawca może również skorzystać ze świadczeń medycznych na terenie Polski (wizyta lekarska, wizyta pielęgniarki, dostawa leków lub sprzętu rehabilitacyjnego, transport medyczny itp.)  oraz pokrycia kosztów leczenia w podróży za granicą. Oprócz tego świadczona jest również medyczna informacja telefoniczna, w której można m.in. zasięgnąć porady na temat zdrowia i chorób.

Oprócz powyższego Assistance daje również ogólną pomoc informacyjną. Obejmuje ona informacje na temat podmiotów świadczących usługi przydatne w domu, takie jak ślusarstwo, hydraulika, elektryka itp.

Bardzo cenne dla Super Sprzedawców mogą być usługi infolinii ogólnej. Można uzyskać informacje na następujące tematy:
– o wydarzeniach kulturalnych,
– sportowe,
– o podróżach i turystyce,
– dla kierowców,
– dotyczące lokalizacji i czasu oczekiwania na przejściach granicznych,
– dotyczące rozkładów jazdy środków komunikacji międzymiastowej
– o możliwości rezerwacji hoteli i wynajmu samochodów,
– ogólnodostępnych dotyczących Serwisu Allegro.

Inną bardzo interesująco usługą jest Infolinia Prawna.

To co opisałem, to tylko część atrakcji, jakie od 1 listopada serwuje Allegro swoim najlepszym sprzedawcom w ramach świadczenia Assistance. Jest to jeszcze jeden świetny powód, abyś rozkręcił swój biznes na Allegro.