Strzał do tarczy w środek - SprzedawcaInternetowy.plJestem pewien, że z każdej aktualnej działalności można wyciągnąć więcej w internecie. Ważne tylko aby stworzyć bardziej aktywny system konwersji oraz system przyciągania na strony.

Musisz stworzyć swoją strategię, w jaki sposób ustawić i rozwinąć: strony www, emaile na autoresponderze, multimedia, sklep internetowy i reklamy.

Najszybciej można odnieść korzyści usprawniając te strony internetowe, które już masz. Wówczas również każdy nowy pomysł na biznes możesz realizować w oparciu o metody, które się sprawdziły. W przeciwnym razie każdy nowy pomysł będzie strzałem na oślep.

Nowy pomysł nie wystarczy, aby odnieść sukces w internecie. Wykorzystaj wiedzę, którą już masz z dotychczasowej sprzedaży poza internetem. Włóż tylko umiejętnie swój produkt i swoją wiedzę do internetu, a gwarantuję, że dasz radę sprzedawać również tutaj. Czasem potrzeba niewielkich zmian, aby coś usprawnić i aby było z tego więcej korzyści.

W marketingu relacyjnym stopniowo przekazujesz to co wiesz w swojej branży. Małymi porcjami dzielisz się swoją wiedzą. Tą metodą najpierw przyciągasz, a potem budujesz coraz głębsze relacje z potencjalnymi klientami. Chodzi o to, aby dawać zanim zaczniesz prosić, aby zdobyć zaufanie, aby udowodnić, że jesteś w stanie swoim potencjalnym klientom pomóc.

W marketingu relacyjnym posługuj się różnymi środkami komunikacji. Staraj się doprowadzić do sytuacji podobnych jakie są w działalności poza internetem. Pokaż się, przedstaw się, bądź sobą. Oczywiście zrób to z jak najlepszej strony. Przyjmij swojego potencjalnego klienta na swoich stronach i w emailach jak najlepszego gościa i przyjaciela. Bo przecież chodzi o to, aby pomóc, a nie tylko sprzedawać.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak zastosować marketing relacyjny w internecie, zapisz się na początek na darmowy kurs wideo.

Jeśli będziesz chciał dalszej pomocy, to w ramach „Sekretów Marketingu Relacyjnego” pomagam również na spotkaniach na żywo przez internet (które są nagrywane). Analizuję sytuację każdego z uczestników. Podpowiadam konkretnie jak wdrożyć jakiś pomysł w twojej konkretnej sytuacji. Jeśli trzeba, nawet doraźnie pomagam w sprawach technicznych.

Prawdopodobnie nie dam rady pomóc ci we wszystkich twoich przedsięwzięciach na raz. Przynajmniej jeśli chodzi o przygotowanie całej strategii sprzedaży.

Ale jeśli masz jeden biznes, to wystarczy, że weźmiesz aktywny udział już w jednej sekcji takiego programu, będziesz mieć odpowiednio ustawioną w nim swoją internetową sprzedaż. Dla mnie zawsze najbardziej liczy się to, czy coś zostanie wdrożone w życie.