Radosna absolwentkaSprzedaż zawsze wiąże się z emocjami. Sprzedając w Internecie koniecznie powinieneś o tym pamiętać. Są produkty, które bez dużych emocji w ogóle się nie sprzedadzą.

Jak te emocje przekazywać w Internecie?

Podstawowym sposobem komunikacji jest w sieci tekst. Od tego wszystko się zaczyna. Oczywiście powinieneś więc używać odpowiednich słów. W zależności od tego jaka emocje chcesz wywołać, to tym więcej danego rodzaju emocjonalnych słów powinieneś używać.

Dużo więcej emocji możesz oddać jeżeli wykorzystasz dźwięk. Po pierwsze możesz posługiwać się różnego rodzaju intonacja i barwa głosu. W zależności co sprzedajesz możesz użyć głosu kobiety, mężczyzny czy nawet dziecka. Po drugie możesz dodać muzykę. To jest niesamowicie silny element emocjonalny. Zauważ jak często fragment muzyki przypomina Ci o różnych wydarzeniach, jak łatwo może Cię wprawić w różny nastrój.

Jeżeli chcesz wywołać jeszcze więcej emocji, to powinieneś posłużyć się jeszcze silniejszym medium, jakim jest film. Wideo w Internecie staje się dziś coraz powszechniejsze. Nadal jednak jest na tyle rzadkie, ze może być też łatwym elementem do tego aby odróżnić się od konkurencji.

Wprowadź filmy na swoje internetowe strony. Nie tylko sprawisz, że Twoje strony ożyją. Będziesz mógł dużo więcej tą drogą przekazać na temat tego co sprzedajesz. Pamiętaj, że nie chodzi o to aby przekazywać suche fakty. Odpowiednio zachwycaj się zastosowaniem Twoich produktów albo okazuj uczucia jakich może doznać osoba, która stanie się ich właścicielem. Szczególnie jest to ważne jeżeli sprzedajesz bardzo emocjonalne produkty. Ale o tym napisze następnym razem.