Numer 1Na początku wystarczyło być w Internecie. Później rozpoczęła się rywalizacja w umiejętnościach dobrego wypozycjonowania w wyszukiwarkach i katalogach. Dziś, aby być zauważonym w sieci, najlepiej się jakoś wyróżnić. Trzeba umieć pokazać się jako ekspert.

Jeżeli zależy ci na staniu się liderem na rynku sprzedaży internetowej tego czym zajmuje się twoja firma, to dodatkowo twój sukces zależeć będzie również od umiejętności zwiększenia możliwości obsłużenia dużej liczby klientów przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. A to możesz osiągnąć tylko dzięki automatyzacji. Ważne jest, aby nie zatracić przy tym wyczucia i elastyczności jaką mają dziś sprzedawcy tradycyjni.

Tylko dzięki takiemu podejściu możesz utrzymać duży udział w sprzedaży w swojej branży. Możesz wierzyć lub nie, ale jestem pewien, że wcześniej czy później również w twojej branży większość sprzedaży będzie odbywać się drogą internetową.