Przekaz w internecie możesz realizować na wiele różnych sposobów i za pomocą różnych mediów. Generalna zasada jest taka, że im więcej zmysłów użyjesz w swoim przekazie, to tym większą będziesz mieć szansę na wysokie zrozumienie i zaangażowanie ze strony odbiorcy. A właśnie zaangażowanie potencjalnego klienta jest kluczem do stałego i dużego zarabiania. Im dłużej klienta zatrzymasz na swojej stronie internetowej, tym więcej czasu będziesz  mieć na swoją perswazję. Im więcej zmysłów odbiorcy zaangażujesz, tym skuteczniejsza będzie ta perswazja.

Dziś poprowadziłem bezpłatne szkolenie przez internet „Jak wykorzystać instrukcje wideo?. Aby otrzymać nagranie wystarczy, że zgłosisz się na stronie SztukaInstrukcjiWideo.pl (nagranie będzie gotowe za kilka dni).

Jednym z czynników, który ma ogromny wpływ na to, czy Twoje produkty będą się sprzedawały jest jasność przekazu marketingowego. Im bardziej jest on przejrzysty i czytelny, tym większą będziesz mieć konwersję najpierw na zainteresowanie, a później na sprzedaż.

Oczywiście często możesz zacząć od samego przyciągnięcia uwagi. Szczególnie wtedy kiedy masz na to mało czasu. Ostateczna decyzja zakupu powinna się jednak opierać się na konkretach. Choćby to miałby być konkrety emocjonalne. Wkrótce napiszę o tym więcej.