Pytanie dotyczy specjalnej strony, którą instaluje się w przeglądarce w celu wygodnego przechodzenia do często używanych aplikacji. Działa to tak, że klikając na stronę startową przeglądarki wyświetla się baza linków do programów znajdujących się w internecie. Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak to zrobić zapraszam do zapoznania się z instrukcją wideo.
To bardzo ciekawy pomysł, który z pewnością ułatwi organizację pracy. Jednak można to sobie uprościć jeszcze bardziej. Ja do tego celu skorzystałem z usługi Witryny Google. Stworzyłem dzięki niej witrynę, którą nazwałem Intranet i tylko ja mam dostęp do niej. Tam zorganizowałem sobie linki a także inne ważne dla mnie informacje. Zaletą takiego rozwiązanie jest też to, że do swojego Intranetu mam dostęp z dowolnego komputera. Oprócz tego – w miarę rozwoju działalności będę potrzebował oddelegować pewne prace – przewidziałem umożliwienie dostępu do części zasobów Intranetu soim współpracownikom.
Świetny pomysł Michale. W tej chwili stworzyłem też sobie podobną stronę bezpośrednio w Dokumentach Google. Dzięki temu mogę łatwo też na bieżąco edytować zawartość tej strony.