Chcąc sprzedawać wartościowe, wysokiej jakości produkty, które tym samym mają wyższa niż większość podobnych produktów cenę, musisz zawsze umiejętnie te cenę uzasadniać. Nie wystarczy napisać, ze coś jest lepsze od konkurencji, ze lepszej jakości, czy bardziej trwałe itp. Musisz podać konkrety.
Napisz dokładnie o ile dłużej będzie służył sprzęt który Ty sprzedajesz. Podaj ile razy więcej prań wytrzyma Twoja odzież. Jaka dokładnie wytrzymałość mają Twoje narzędzia? Ile płynu zużywa się przy jednym zastosowaniu i na ile użyć wystarcza jedno opakowanie?
Wskaż też faktycznie wyróżniające produkt korzyści. Wymień ich jak najwięcej. Podkreśl te, które szczególnie wyróżniają Twój produkt.
Zadbaj o referencje od zadowolonych klientów. Przeprowadź testy użycia tego co sprzedajesz i opisz dokładnie emocje jakie pojawiają się u użytkowników. Możesz nawet je nagrać (wypowiedz głosowa bądź wideo).
Jeżeli jesteś pewien wartości tego co sprzedajesz, zaoferuj porządną gwarancję. Najlepiej pełna gwarancję zwrotu pieniędzy w przypadku niezadowolenia nabywcy.
To tylko niektóre z rzeczy, których podanie w internetowej ofercie ogromnie wpłynie na sprzedaż Twoich produktów. Większość sprzedawców internetowych idzie na łatwiznę, w prosty sposób opisując swój produkt i w ten sposób tracą masę potencjalnych nabywców.
Z luksusowymi produktami nie wchodz raczej na Allegro. Tutaj za bardzo podkreślana jest cena. W krótkim tytule aukcji najczesciej nie jesteś w stanie jej uzasadnić. Tu koniecznie powinieneś zastosować zupełnie inną strategię. Potrzebujesz sposobu sprzedaży, który koncentruje Twojego potencjalnego klienta na korzyściach. Jedna z takich fantastycznych metod jest strategia wyciskania i później długoterminowego podazania za przyszłym klientem.