Od zarania dziejów, kiedy to powstały pierwsze prezentacje z obrazem, posługujemy się slajdami. To już było tak dawno, że nikt już nie pamięta dlaczego tak właściwie robimy. Po prostu tak wszyscy robili, tak robią, to i my tak robimy.
Korzystamy z Microsoft PowerPoint, korzystamy z OpenOffice i LibreOffice Impress, czy nawet z Dokumentów Google i po prostu tłuczemy slajd za slajdem. I nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak bardzo się ograniczamy. Nie tylko w formie, ale również w treści.
Slajdy nie są naszym naturalnym sposobem myślenia! A co nim jest? Klikaj w trójkąt i zobacz na prezentacji.
(O perspektywie… na Prezi)
To jest właśnie zupełnie nowatorski sposób spojrzenia na prezentacje. Podejście, które rewolucjonizuje w ostatnim czasie ideę prezentacji.
Również jako sprzedawca internetowy możesz to świetnie wykorzystać. Co ciekawe, wcale nie musisz zaczynać od prezentacji.
Prezi świetnie sprawdza się w takich zastosowaniach jak:
- tworzenie mapy myśli,
- notatki z grupowej „burzy mózgów”,
- projektowanie koncepcji, szukanie pomysłów poprzez rysowanie powiązań,
- prezentacje na spotkaniach na żywo i w internecie (na webinarach),
- tworzenie ruchu do wideo,
- udostępnianie w internecie tekstu, obrazków, linków, wideo z zablokowaną możliwością ich skopiowania,
- tworzenie prezentacji ad-hoc,
- praca w grupie prezentacją, nad przedstawieniem pomysłu.
Pewno jeszcze można wypisać wiele innych zastosowań, które z czasem będą się pojawiać. Bo Prezi wpływa na kreatywność!
Chcesz się nauczyć używać Prezi? Zapisz się na kurs na stronie http://MistrzPrezentacji.pl
No i wymiar przestał mieć znaczenie…