Oto szkolenie z internetowej perswazji, które poprowadził ekspert w dziedzinie perswazji Mirosław Skwarek. Mirek omówił prawa, które wpływają na zachowanie klientów w internecie. Z tego szkolenia dowiesz się jak klienci podejmują decyzję o zakupie i w jaki sposób świadomie wpływać na ich decyzje.
Oto niektóre z praw jakie zostały omówione podczas szkolenia:
- prawo oporu,
- prawo potwierdzania,
- prawo zaangażowania,
- prawo dowodu społecznego,
- pozytywnych skojarzeń.
Informacje o dostępie do szkolenia otrzymasz po zarejestrowaniu się na stronie Perswazja.Spint.pl.
Bardzo ciekawe szkolenie-bardzo mi się podobało.
Szczególnie trend-że skuteczna perswazja .. to raczej w efekcie … przyjazność dla klienta.
Wszak kupowanie ma być przyjemnością…dla klienta ,a dla nas zyskiem.
Bardzo ciekawe szkolenie.Potwierdzilo ono moja teorie,ze reklama krzykliwa,agresywna odchodzi powoli do lamusa.Ludzie nie chca i nie lubia byc zmuszani do czegokolwiek.Jak zaznaczono-klient ma miec poczucie bycia najwazniejszym,to jego potrzeby nalezy dostrzegac i utwierdzac go,ze jest dla nas kims wyjatkowym i niepowtarzalnym.Pozdrawiam.J
Cale szkolenie bardzo przyjemne. Polecam kazdemu (kto mysli o rozszerzeniu swoich granic).
Pozdrawiam
Ciekawe szkolenie – przyjemnie prowadzone – aktualne trendy i nowinki poparte rzetelną wiedzą – szkoda że nie mogłem być od początku
Bardzo fajne i konkretne szkolenie. Mogę polecić wszystkim. Poleciłem dziś swoim znajomym oraz powiedziałem swoim pracownikom obsługującym sprzedaż internetową, że maja sie zapoznać z planem następnych szkoleń jak i zajrzeć w blogi prowadzących szkolenia.Dowiedziałem się kilku fajnych metod skuteczniejszej sprzedaży. Polecam
Szkolenie ok.
W szkoleniu najciekawsze stwierdzenie to Spraw aby klient myślał o tym (tym w sensie Twoim produkcie)
Polecam osobom, które chcą zacząć sprzedawać cokolwiek i nie mają żadnego doświadczenia w żadnej sprzedaży.
Moja opinia – troszkę nudne, wprowadziłbym więcej praktycznych konkretnych przykładów, nie powtarzałbym po dwa razy tego samego.
Warte uwagi – będę uczestniczył w kolejnych jeżeli mi pozwolisz Mirku?
Szkolenie bardzo mi się podobało.
Poukładało lepiej to co już wcześniej wiedziałam, dowiedziałam się też nowych rzeczy. Przykład? Napisy powinny być POD zdjęciami a nie nad nimi. Przyjazna atmosfera. Mirek perfekcyjnie przygotował się do wykładu. I – czuło się, że chce nam coś od siebie dać.
Tak naprawdę, wiele z przekazanych treści ma znacznie większy zasięg i zastosowanie jak tylko sprzedaż w internecie… :-))).
Pozdrawiam
Jestem pod wrażeniem szkolenia.Wartościowe,rzeczowe, bez lania wody.Widać zaangażowanie Mirka.Zainspirował mnie do wypróbowania własnych sił w tej kwestii.Zrobiłam wiele notatek.,,Wyobrażam sobie jak imponująco będzie wyglądać moja strona internetowa, jak wielu klientów ja odwiedzi i zapisze się na mój kurs.Widzę te ogromne kwoty pieniędzy wpływające na moje konto”. Dziękuję Ci Mirku za receptę na podwojenie dochodów, a Tobie Mirku za zorganizowanie szkolenia. POLECAM SZKOLENIE KAŻDEMU KTO LUBI BAWIĆ SIĘ SŁOWEM.
Pozdrawiam
Dla uzupełnienia polecam „Wywieranie wpływu” Cialdiniego. Dostępne praktycznie w każdej bibliotece. Klasyka!
Szkolenie pozwoliło mi zdobyć kolejne cenne informacje w temacie sprzedaży internetowej. Mirek przekazywał wiedzę w sposób znacznie ułatwiający zapamiętywanie (słowo mówione + slajdy). Wiedza przydatna nie tylko dla początkujących, ale też dla działających w sprzedaży internetowej już jakiś czas. Dlaczego? Internet dynamicznie się rozwija i wciąż daje nam nowe możliwości jeszcze skuteczniejszej sprzedaży. Prowadzący zdradził nam, jak je wykorzystać, za co wyrażam swoją wdzięczność. I Tobie, Mirku, za przygotowanie szkolenia! POLECAM i czekam na kolejne!
czesc ludzie:) czesc Mirek Szmajda i Mirek Skwarek.
Wyobrazcie sobie…. napisac komentarz, ciekawy pelny tresci i przez zawirusowanego kompa nie miec szans, aby go wyslac : D
jestem na szczycie cierpliwosci, juz drugi raz tak ladnie tematu praw internetowej persfazji raczej nie ujme-
postaram sie napisac- powtorzyc, chociaz jeden procent o tym o czym pisalam wczesniej.
Tak faktycznie, szkolenie to bylo extra jak dla mnie, notatek nie robilam jednak podzielnosc uwagi i koncentracji ma na tyle dobra -ze pozwolila mi pracowac na roznych wymiarach.
Tzn bezwglednie dowiedzialam sie a raczej uswiadomilam sobie wiele nowych, waznych spraw- ktore pewnie beda procentowac w przyszlosci:) w ciagu zycia przeciez kazdy z nas jest albo sprzedawca, albo konsumentem.
Istotnie… slowo persfazja brzmi dosc agresywnie, okazuje sie ze Mirek Skwarek- taktowne podchodzi do tematu, koncentruje sie na lojalnosci i takiej odpwoiedzialnosci wzgledem klienta-
cierpliwosci i wyrozumialosci.
Zwraca uwage na zaangazowanie, ktore jest nieodlacznym etapem procesu sprzedazy.
Oboje Mirek Szmajda i Skwarek , widac ze pasjonuja sie tym zagadnieniem i robia z niego cos w rodzaju pasjonujacego rytualu.
Mirek Skwarek zwraca uwage na wiele waznych mechanizmow…
co bylo akurat dla mnie wazne- to
definicje grupy docelowej,aby znac dokladnie jej wiek- o czym wczesniej niekoniecznie myslalam – myslac o swojej grupie docelowej, bo jesli to ludzie np plus 50- to wazne, aby pisac komunikaty nie tylko w sposob jasny co jest jasne :)a takze np: wieksza czcionka, poniewaz to daje odczuc fajniejszy komfort- faktyczie przychodzi w zyciu czas , ze ludzie nie chca lub nawet nie moga sie juz wysilac i wytezac wzrok czytajac oferty czy umowy mala niewyrazna czcionka.
Kolejna istotna sprawa to leniwy i szybki umysl internautow nowego CENTURY:)
Ludzie majacy coraz mniej czasu leca na skroty do celu, aby od razu znalezc to czego szukaja w ofertach, to faktycznie zdjecia – i strona wizulana jest mocno pomocna.
I tu jedno dobre ujecie zastepujace tysiace slow- bezcenne.
To tez dla mnie nowosc, bo widocznie nie jestem typowym internauta, zwlaszcza w interenecie odczuwam cos w rodzaju olbrzymiej nieskonczonej ilosci czasu –
przeciez, i tu zarowecka:D kazdy z nas jest inny,
wierze, ze cala masa ludzi ktora nawet jesli surfuje po sieci to nie ma czasu przeskakujac z tematu na temat, na
takie zatrzymacie sie kontemplacje nad soba czy praca innych.
Aktualne ofery reklamowe , takze nie sa zbyt doglebne i powazna, aby je rozmyslac, tworzone sa takze na szybko, i przyspieszaja taki proces ze ten usmysl internautow przyspiesza coraz bardziej-
coraz szyciej dazy do celu i ma chwilowa satysfakcja jesli to jest na skroty: )
Tylko czy w naturze ludzkiej napewno docenia sie i szanuje to co zdobylo sie szybko i z latwoscia???
tzn osobiscie doceniam, i szanuje bardzo takie szanse, widzac czasami po reakcjach ludzi odnosze wrazenie ze nie do konca wiedza i doceniaja spraw i wartosc rzeczy ktore otrzymuja tak od losu- czasem tylko za to ze sa.
zmieniajac jeszcze temat hahahahhaha
Apropos zdjec..to na szkoleniu Mirek z Mirkiem pokazywal golego faceta:) dla tych co nie byli uczestnikami heeeeeh golego mezczyne „przed i po „:)
Mirek Skwarek, omawial tez taka jakby psychologie konsumenta, polegajaca na tym ze jesli na czyms nam zalezy i chcemy dokonac zakupu – to kierujemy sie albo
OD albo DO…
w sensie takim ze klient ktory kupuje OD- np chce kupic
Mitsubishi – to znaczy ze ucieka od Lamborgini.
CHCE COS LEPSZEGO ZBY UCIEC OD CZEGOS GORSZEGO.
Jeli konsument kupuje DO tzn poprostu podaza do okreslonego produktu czy jakosci – dazy do pewnego standardu.
Oczywiscie akurat ten przyklad z autami to teraz tak na spontaniE, wpadl mi do glowy, zeby latwiej zrozumiec proces zakupowy: ).
Jeszcze przetwazam informacje, bo temat jest na tyle ciekawy ze daje ogromne mozliwosci, aby go rozwinac, aby go rozpracowac i zglebic.
Co nowego mnie zaskoczylo – ze faktycznie nigdy nie uswiadamialam sobie, ze
Jesli pojawia sie nowy product, osoby ktore chca go miec i sie z nim utozsamaiaja, przezywaja rozne emocje, czesto traktuje dany product czy oferte jakby juz do nich nalezala, czyli sie z nia utozsamiaja.
To z kolei moze wywolywac roznorodne zachowania, jako sprzedawca warto zachowac wielka cierpliwosc I empatia aby wsluchac sie w potrzeby konsumenta.
No wlasnie – jesli sprzedaje- musze wiedziec, ze jesli ktos chce dany produkt czy usluge czasem naprawde czuje se jakby byl juz jej panem- klient nasz pan- ososby male jak czegos chca to pokazuja to wlasnie tak dobitnie, jest krzyk wrzask, roznego rodzaju akcje dopoki nie maja tego czego chca:) gdyby tego nie zobaczyli to przeciez jasne ze by tego nie chcieli, no chyab ze ktos jest na tyle fenomenalny ze tworzy ponadczasowy produkt i marke ktore gdzies tam tkwi w marzeniach swoich konsumentow np
w moim przypadku tak bylo ze zlotymi myslami-
poprostu lezac na plazy gdzies tam tego chcialam, zeby byly ebooki w wersji audio, aby na 2 tygodniowych wakacjach poznawac ksiazki za ksiazkami….
noi tak sie stalo, powstalo to o czym myslalam: )
heeeeeeh fakt na wakacje jeszcze nie pojechalam a wszystkie ksiazki zakupione o ile nie zostaly podarowane innym popostu czekaja… az marzenia stana sie prawda:)
Moglabym sporo jeszcze pisac na temat szkolenia, poniewaz moim zdaniem bylo bardzo ciekawe, co wqazniejsze – zrozumialam tez tyle ze jesli ktos ma ciekawa oferte,to kierujac ja do kontrahenta czy klienta, to jesli naprawde jest zapotrzebowanie- na tyle ciekawa i oryginalna i trafiajaca w potrzeby to
nawet jes;li pojawiaja sie, bledy ktore sa sprawa ludzka,
moga byc juz drugorzedne a czasem nawet w jakim sensie atrakcyjne i do akceptacji, zwlaszcza jesli klient kontrahent jest w stanie je poprawic i wie ze nie maja one wplywu na
Caloksztalt oferowanego produktu czy uslugi.
Co bylo jeszcze ciekawego – Mirek Skwarek poruszal tematy na rozleglych plaszczyznach, poniewaz sprzedaz to nie tylko relacje z ludzmi,szeroko pojmowanyPR, sprawy zwiazane z brand- marka opakowanie, o takze kreatywnosc przy pokazaniu procesu powstawania danego produktu-
Wlasciwie w kazdej dziedzinie – mozna miec ogromne pole do popisu bo kazda dziedzina daje takie mozliwosci- niezaleznie czy dotyczy to produktow spozywczych
takich jak zloty miod, czy reklam zwiazanych z pokazaniem najlepszych serwisow pozycjonerskich dla pozycjonerow –
zeby pokazali swoja pozycjonerska moc i przewaga na rynku: ) czy moze kreacji
i ekspozycji swieczek na plotach: P
Moglabym pewnie sporo jeszcze pisac o tym szkoleniu, gdymy teraz stracila te zapisane dane…to wersja kolejna to by pewnie miala juz inna forme i inne przyklady—bardzo mozliwe ze byloby to juz ponad szczytem cierpliwosci:)
buuul shiiiiit z ta piersza strata- bo pierwsza wersja byla madrzejsza i bardziej inteligentna ,i to juz raczej nie powtorze— tak leko mi sie udawalo przechodzic z jednego tematu do drugiego I mialo to taka logiczna spojnosc…eeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Tragednia juz z tego taka, ze za chiny tak nie napisze… czyli to byl taki copywriterski fart
I vena ktora trafia sie raz na sto lat: )
HMMM CO JESZCZE MIREK SZAMJDA ZROBIL Z MIRKIEM SKWARKIEM?????
Zrobili naprawde bardzo BAAAAAAAARDZO DUZOOOOOOOO,
Jako mlody przedsiebiorca I business woman :D, potrafie to odczuc –
-moja dzialalnosc- (firma brzmi fajniej) jest mloda- tzn nie ma jeszcze tygodnia, a progress odczuwam kazdego dnia. Legalnie moge juz to napisac bo na nielegalu
dzialalam wczesniej robiac wywiad i tworzac fundament robilam dluzej :)
Takie szkolenie jest bardzo wartosciowe, poniewaz to jest przekaz doswiadczenia
czesto wieloletniego – kazdy z nas jest w jakims sensie bierny i leniwy, a bedac uczestnikiem takiego szkolenia czlowiek nie ma innego wyjscia jak musi sie rozwijac- bo w krotkim czasie zdobywa wieloletnia wiedze innych-
wchodzac wiec na szkolenie, otrzymalam to czego chcialam, a moze nawet bonus-
I odczuwalny postep:)
Zdobywanie samemu wiedzy I tak jest procesem nieuniknionym, to ze uczymy sie czegos nowego kozystajac z wiedzy innych to jest dla nas wielkim ulatwieniem.
I z drugiej strony to jest bezkolizji z wiedza ktora zdobywamy samodzielnie. Moze jak z kolizja to lepiej dla nas bo mozemy sie zastanowic zrobic balans- co jest dla nas wazniejsze w danym momencie.
Szkolenia takie jak Mirkow, daja mozliwosc takiej zdrowej wymiany energii i informacji.
Ci co nie maja czasu sie uczyc to taka wiedza kosztuje ona ich czasem kilka lat ciezkiej pracy. Bedac uczestnikiem szkolenia Mirka Szmajdy I Mirka Skwarka, odczuwam wdziecznosc i radosc, I rozumiem wartosc ich pracy i czasu poswieconego dla innych, oraz ze zapracowali na zdobyte doswiadczenie.
My takze jako odbiorcy, sluzymy ludziom ktorzy przekazuja nam wiedze,
Bo nasz rozwoj zgodnie z dzialaniem feedbacka i sprzezenia zwrotnego jest przeciez rowniez postepem samych mistrzow i ich rozwojem.
Pragne jeszcze raz podziekowac: )
I duzo zdrowka i szczescia i sukcesow w dalszej pracy Mirka z Mirkiem.
Kornelia
Obowiązki pozwoliły mi tylko na ostatnie 40 minut szkolenia i teraz wiem,że nigdy więcej takiego szkolenia nie opuszczę.
Bardzo pomocne dla każdego kto chciałby poszerzyć swoją wiedzę sprzedawcy.Wielkie ukłony dla autora.Polecam i czekam na więcej.