Emaile w kółkoJuż nie raz zdarzyło mi się wysłać mailing i wkrótce okazało się, ze coś poszło nie tak. Dlatego bardzo ważne jest mieć taki autoresponder, który umożliwia wysyłanie wiadomości częściej niż jeden raz dziennie.

Z punktu widzenia marketingu emailowego może się wydawać, ze jeden email na dzień jest bezpieczną sytuacją, że osoby zapisane nie będą traktować Twoich wiadomości jako spam. Jednak dziś biznes wymaga często szybkiej komunikacji. Dziś organizuje się promocje, które nie trwają kilka dni, tylko kilka godzin.

Musisz więc móc skomunikować się bardzo szybko i bardzo często. Oczywiście nie chodzi o to, aby zasypywać stale wiadomościami osoby na Twoich listach. Chodzi o to, że w emailowym marketingu stopniujesz napięcie. dochodzisz do sytuacji kiedy zaczyna być ważna każda godzina wysłania emaila.

W Internecie musisz dodatkowo liczyć się z tym, ze nie zawsze wszystko zadziała. Technologia często nawala. Ludzie popełniają pomyłki. Ktoś coś źle wpisze do wiadomości.

Wtedy powstaje konieczność powiadomienia o problemach. Musisz coś odwołać, coś przełożyć. Musisz mieć więc mieć możliwość zrobienia tego w dowolnym momencie.

Z autoresponderem musisz mieć możliwość takiej kontroli jak z wysyłaniem normalnych emaili. Potrzebujesz, to wysyłasz. Grupa ludzi na coś czeka, to dodajesz do wysyłki.

Zapewniam Cie, że w pewnym momencie nie możesz być już skazany na autoresponder, który stawia jakieś ograniczenia. W pewnym momencie przychodzi czas ewoluowania ze swoim marketingiem emailowym.

Na szczęście listę można przenosić. Możesz więc zacząć od prostych autoresponderow. Ale pamietaj, że w pewnym momencie będziesz musiał przesiąść się na zaawansowany autoresponder.