Ktoś kiedyś powiedział, że robienie stale tego samego i oczekiwanie innych rezultatów jest szaleństwem (podobno Albert Einstein). Jeśli więc chcesz rozwinąć swoją firmę, niezależnie od tego na jakim jest teraz poziomie, musisz zacząć robić inne rzeczy niż dotąd. Chcesz się dowiedzieć jakie to rzeczy?
- Zacznij od podstaw
- Zbuduj relację
- Sięgnij po odpowiednie narzędzia służące sprzedaży
- Zbuduj nową strategię marketingową i zacznij ją wdrażać
Tak też mniej więcej wyglądają cztery części książki Marty Gierlińskiej, która właśnie ukaże się lada dzień.
Marta dobrze wie jak to wygląda w praktyce. Prowadzi bowiem coachingi i szkolenia dla przedsiębiorców. Wcześniej szkoliła się w dziedzinie NLP w Instytucie Neurolingwistyki u Andrzeja Batko, w coachingu NLP u Johna Grindera oraz Carmen Bostic St Clair, a wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania czasem czerpie od Ebena Pagana.
Ponieważ podstawą sprzedaży internetowej jest najpierw odpowiednia strategia biznesowa, postanowiłem zaprosić Martę Gierlińską na najbliższe poniedziałkowe spotkanie na żywo przez internet.
Zarejestruj się na bezpłatne szkolenie
Porozmawiamy o tym co stanowi podstawę dobrej sprzedaży internetowej. Powiemy też o tym co zrobić, aby ją wznieść na wyższy poziom.
Spotkanie będzie jednocześnie premierą książki UP MARKETING. Zbuduj strategię i wprowadź firmę na wyższy poziom. Podczas spotkania na żywo będzie można zakupić tę książkę w preferencyjnej cenie.
- Jeśli dopiero zaczynasz, dowiesz się jak bezpiecznie się przygotować do sprzedaży.
- Jeśli już sprzedajesz w internecie, ale nie masz oczekiwanych efektów, dowiesz się co zrobić aby sprzedaż była w końcu zadowalająca.
- Jeśli już masz efekty w sprzedaży (w internecie lub poza nim), dowiesz się jak przejść do wyższego etapu ze swoim biznesem.
To będzie rozmowa na żywo przez internet. Można będzie zadawać pytania. Na czacie i głosowo (jeśli masz mikrofon). Do samego połączenia wystarczą głośniki.
Zapraszam w poniedziałek 28 maja o godz. 11. Pobierz bezpłatną wejściówkę tutaj.
Fajn3e szkolenia, ale fatalne godziny. Takie szkolenia i spotkania powinny być wieczorem, żeby w spokoju posluchać i czegoś się dowiedzieć, bo pomiedzy klientami, pracą, kurierami itp. korzyści żadnych…