Google+ ma już w połowie tyle aktywnych użytkowników co Facebook. Na świecie prześcignął już w tej klasyfikacji Twittera. Przybywanie nowych użytkowników na Facebooku zwalnia. Google Plus ma duże szanse w najbliższych latach, a może nawet roku dogonić Facebooka.
Jak wykorzystać więc ten rozwój Google+ w sprzedaży internetowej? Zacznij się go używać aktywnie:
- Załóż konto w Google i profil w Google+
- Wejdź w zakładkę „O mnie” na swoim profilu i dopisz to, co jest ważne aby o Tobie wiedzieli potencjalni klienci.
- Załóż stronę na Google+.
- Podłącz swój profil lub/i stronę G+ do swojej strony firmowej.
- Zaimportuj swoje kontakty z listy adresowej do kontaktów Google i dodaj je kręgów Prospekci i Klienci
- Dołącz do istniejącej społeczności lub załóż nową otwartą społeczność na G+
- Załóż zamkniętą społeczność na G+ tylko dla najbardziej idealnych klientów.
- Zacznij publikować wartościowe posty na G+ kierując je do odpowiednich kręgów i społeczności.
- Doradzaj swoim klientom korzystając z Hangoutów nadawanych na żywo, aby również inni dowiedzieli się o Tobie.
- Przeglądaj co inni piszą na G+, udzielaj się komentując i dając plusy w postach, które prawdopodobnie czytają Twoi potencjalni klienci.
To jest właśnie sposób na marketing społecznościowy za pomocą Google+.