Google+ ma już w połowie tyle aktywnych użytkowników co Facebook. Na świecie prześcignął już w tej klasyfikacji Twittera. Przybywanie nowych użytkowników na Facebooku zwalnia. Google Plus ma duże szanse w najbliższych latach, a może nawet roku dogonić Facebooka.

Jak wykorzystać więc ten rozwój Google+ w sprzedaży internetowej? Zacznij się go używać aktywnie:

  1. Załóż konto w Google i profil w Google+
  2. Wejdź w zakładkę „O mnie” na swoim profilu i dopisz to, co jest ważne aby o Tobie wiedzieli potencjalni klienci.
  3. Załóż stronę na Google+.
  4. Podłącz swój profil lub/i stronę G+ do swojej strony firmowej.
  5. Zaimportuj swoje kontakty z listy adresowej do kontaktów Google i dodaj je kręgów Prospekci i Klienci
  6. Dołącz do istniejącej społeczności lub załóż nową otwartą społeczność na G+
  7. Załóż zamkniętą społeczność na G+ tylko dla najbardziej idealnych klientów.
  8. Zacznij publikować wartościowe posty na G+ kierując je do odpowiednich kręgów i społeczności.
  9. Doradzaj swoim klientom korzystając z Hangoutów nadawanych na żywo, aby również inni dowiedzieli się o Tobie.
  10. Przeglądaj co inni piszą na G+, udzielaj się komentując i dając plusy w postach, które prawdopodobnie czytają Twoi potencjalni klienci.

To jest właśnie sposób na marketing społecznościowy za pomocą Google+.