Ciężko jest w praktyce prowadzić kilka różnych branż, jeżeli nie są one skierowane do tej samej grupy docelowej. Jeśli już prowadzisz jakąś działalności i masz teraz nowy pomysł, postaraj się połączyć go z tym co już robisz. Zastanów się czy da się wybrać grupę docelową, która miałaby potrzebę na zakup jednego i drugiego? Być może właśnie w ten sposób uda Ci się stworzyć swoją własną unikalną propozycję sprzedaży.
Jestem pewien, że z każdej aktualnej twojej działalności można wyciągnąć więcej w internecie. Ważne tylko aby stworzyć bardziej aktywny system konwersji oraz system przyciągania na strony.
Musisz zacząć od opracowania swojej strategi sprzedaży. Najlepiej zrobić to najpierw na jednej działalności. Ustaw i rozwiń swoje strony www, emaile na autoresponderze, multimedia, sklep internetowy, a nawet reklamy.
Skorzystaj choćby z „Sekretów Marketingu Relacyjnego”, gdzie dostaniesz nie tylko wiedzę, a dodatkowo na spotkaniach na żywo przez internet (które są nagrywane), przeanalizuję twoją sytuację i podpowiem ci konkretnie jak wdrożyć jakiś pomysł. Jeśli trzeba, nawet doraźnie pomogę w sprawach technicznych.
Czasem potrzeba niewielkich zmian, aby coś usprawnić i aby było z tego więcej korzyści. Dla mnie najbardziej liczy się to, czy coś zostanie wdrożone w życie, a nie że tylko czegoś się dowiesz.
Prawdopodobnie nie dam rady pomóc ci we wszystkich twoich przedsięwzięciach na raz. Jest mała szansa, że ktokolwiek będzie w stanie to zrobić. Przynajmniej jeśli chodzi o przygotowanie całej strategii sprzedaży.
Często jednak bardzo szybko można odnieść korzyści usprawniając te strony, które już masz. Wówczas każdy nowy pomysł na biznes możesz realizować w oparciu o metody, które już się sprawdziły. W przeciwnym razie będziesz strzelać z nowym pomysłem na oślep.
To jest coś dla mnie. Dziękuję