Chcesz sprzedawać w internecie tysiące produktów? Przeraża Cię wizja tworzenia sklepu i jego zatowarowania tak ogromną liczbą pozycji? Mam dla ciebie rozwiązanie – uruchomienia sprzedaży nawet setek tysięcy produktów w zaledwie 12 tygodni!

Zastanów się, w jaki sposób sprzedajesz teraz, poza internetem? Czy wszystkie produkty posiadasz u siebie na stanie? Jeśli masz wszystko na miejscu – fantastycznie! Aby utrzymywać taki stan magazynowy, wystarczy tylko zamawiać systematycznie sprzedane egzemplarze i ustawiać je na półkach. Jednak do tego trzeba mieć duży kapitał. Mała firma rzadko może sobie na to pozwolić. Dlatego najczęściej małe firmy posiadają tylko pewien podstawowy asortyment na stanie, a resztę sprzedają „z katalogu”.

Sprzedając w internecie nie musisz mieć w ogóle żadnego towaru na miejscu. Wystarczy, że produkty dobrze zaprezentujesz na stronach internetowych. No właśnie, ale jak tu zaprezentować szybko tysiące produktów? Sprzedając z katalogu, prosi się, aby taki katalog przenieść do internetu. Jednak nie wystarczy go po prostu zeskanować. Powinno się każdy produkt z osobna wprowadzić na oddzielną stronę internetową. Bo w końcu chcesz stworzyć sklep internetowy…

Czy aby na pewno potrzebujesz sklepu? Zastanów się. W jaki sposób w tej chwili klienci kupują od ciebie? O co dokładnie pytają, kiedy kontaktują się z tobą? W jaki sposób sprawiasz, że zamawiają konkretny towar?

Przede wszystkim dla swoich klientów jesteś doradcą, a nie sprzedawcą. Większość klientów potrzebuje kogoś, kto im pomoże w wyborze i podjęciu właściwej decyzji. Na początku mają jakieś z grubsza zdefiniowane potrzeby, ale konkrety dostarczasz ty w trakcie rozmowy.

A więc pomyśl, gdyby tak przenieść ten proces kontaktowania do internetu? Zamiast prezentować od razu produkt po produkcie, daj możliwość wyrażenia się klientowi w jego potrzebach. A dopiero potem odpowiedz na te potrzeby. Doradź lub dopytaj. Pokaż możliwe rozwiązania. W różnych przedziałach cenowych i jakościowych. Zawężaj coraz bardziej wybór. Daj jednak możliwość podjęcia ostatecznej decyzji klientowi.

Co potrzebujesz, aby zrealizować te strategię w internecie?

To właśnie wyjaśniam na 45 minutowym wideo, które nagrałem na jednym z cotygodniowych szkoleń. Aby je obejrzeć, wystarczy być abonentem naszego bezpłatnego biuletynu. Wpisz poniżej swój adres e-mail i uzyskaj bezpłatny dostęp do nagrania ze szkolenia.

    Zapisz się na bezpłatny Biuletyn Internetowego Sprzedawcy, a otrzymasz hasło dostępu

      

    Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności.

    Ukryta treść

    Nie masz aktualnego hasła? Zapisz się na bezpłatny Biuletyn Internetowego Sprzedawcy.


    Na koniec podsumowanie tego co jest na nagraniu:

    1. Zaprojektuj hierarchiczną strukturę stron kierowanych, każdą z osobna do nieco innej grupy odbiorców.
    2. Stwórz strony wzorcowe, po jednej na każdym poziomie hierarchi (np. jedną konkretną ścieżkę herarchiczną).
    3. Na każdej stronie umieść nawigator podstron oraz formularz kontaktowy lub link do strony w sklepie internetowym.
    4. Kopiuj strony wzorcowe zmieniając tylko fragmenty
    5. Z czasem zmieniaj zawartość stron, uzupełniając dodatkowymi informacjami, zdjęciami itp. aby zawierały coraz więcej unikalnych treści.

    Zapytaj o Klientera

    Tak przyciągniesz ruch i uzyskasz sprzedaż dużej liczby produktów! A jeśli chcesz obejrzeć na żywo kolejne podobne szkolenie, pobierz bezpłatną wejściówkę na następne szkolenie online.