Zakupy Online - SprzedawcaInternetowy.pl

Najważniejszą rzeczą w internecie dziś jest budowanie stałego kontaktu z potencjalnymi klientami. Najlepiej kiedy robisz to przez budowanie listy emailowej. Wtedy masz kontrolę nad swoją sprzedażą. Nie jesteś zależny od innych mediów. Sprzedajesz kiedy chcesz.

W wielu sklepach internetowych można można zapisać się na newsletter. Jednak najczęściej jest to zbyt słabo widoczne i dlatego zapisują się tylko nieliczni odwiedzający sklep.

Dodatkowo zapisują się z reguły tylko ci, którzy już w jakimś stopniu zainteresowani są zakupem. A w budowaniu listy emailowej chodzi o to, aby budować również listę zainteresowanych
dopiero ogólnie rozwiązaniami problemów, a nie tylko bezpośrednio produktami. Twoje produkty oczywiście te problemy rozwiązują, ale osoba odwiedzająca twój sklep jeszcze o tym nie wie.

Twoim zadaniem jest tutaj stopniowe przedstawianie kolejnych dowodów na to, że te problemy można rozwiązywać tym co sprzedajesz. Musisz to jednak robić tak, aby to czytelnik nabrał chęci do zakupu, a nie że ty go do czegoś namawiasz. Czy dostrzegasz różnicę?

Dzięki liście emailowej, stopniowo, krok po kroku, email po emailu, zaczynasz nawiązywać relację. Oczywiście większość ludzi nie będzie twoimi klientami. Ale jeżeli dobrze określisz swoja grupę docelową, to konwersja z takiej listy jest o wiele większa, niż konwersja z odwiedzających twój sklep teraz.

Potrzeba na taką sprzedaż trochę czasu. Większość ludzi musi dojrzeć do zakupów. Kontakt emailowy z twojej strony ułatwi im podjęcie decyzji. Ale co najważniejsze, dbasz o to, aby o tobie i tym co masz do zaoferowania nie zapomnieli. Nie musisz ponownie wykładać pieniędzy na reklamę. Kto raz zawita do twojego sklepu i się zapisze, przez wiele lat może być o nim informowany. I to zupełnie za darmo. Wystarczy, że będziesz korzystać z autorespondera.