Blog ekspercki jako sprzedawcaJednym ze sposobów na zwiększenie internetowej sprzedaży jest prowadzenie bloga eksperckiego. Dla mnie jest to wręcz podstawowe narzędzie internetowego marketingu.

W sytuacji kiedy nie masz bezpośredniego kontaktu z klientem, blog jest najprostszą, najtańszą i najskuteczniejszą formą przekazu w Internecie. Regularne prowadzenie bloga sprawi, że Twój przekaz marketingowy będzie docierać dokładnie do tych osób, którym chcesz sprzedawać. I co najważniejsze, nie będzie to odstraszało jak reklama, a nawet nie będzie to odbierane jako sprzedaż. Oczywiście warunkiem koniecznym jest umiejętne prowadzenie takiego bloga.

Więcej na ten temat mówię na wideo, które specjalnie dla Ciebie przygotowałem.

[yt1]K-VJqi_85_w[/yt1]

Blog ekspercki jest odpowiednikiem zwykłych rozmów jakie przeprowadzasz świecie off-line z odbiorcami swoich produktów i usług. Tyle, że nie musisz z każdym z osobna rozmawiać. Załatwiasz to za jednym razem. Mówisz raz, a słuchają Cię setki potencjalnych klientów. Zobacz jaka oszczędność czasu – zamiast stu rozmów handlowych, tylko jedna!

Ekspercki blog sprawdza się w każdej branży. Doskonale pomaga rozwinąć sprzedaż w internetowym sklepie. Pomaga w sprzedaży na Allegro. Przyciąga nawet klientów,  których później obsługujesz poza Internetem.

Jeżeli więc Twoja firma nie ma jeszcze eksperckiego bloga, to nie zwlekaj. Załóż go jak najszybciej. Choćby na WordPress.com, co pokazuję na internetowym kursie Blog Dla Eksperta.