Jeśli potrzebujesz sposobu na marketing, który możesz od razu wdrażać w życie bez zbędnego zastanawiania się, korzystając z gotowych przykładów i wzorów, zobacz „Marketing Relacyjny”.
W najbliższy czwartek 16 czerwca o godz. 9:00 poprowadzę bezpłatne szkolenie na żywo z gotowymi wzorami od razu do zastosowania w twoim marketingu. Będzie to przedpremierowy pokaz tego, co znajdziesz już w lipcu w programie „Sekrety Marketingu Relacyjnego”.
Jeśli nie możesz uczestniczyć na żywo w porannym spotkaniu w czwartek, to zarejestruj się aby otrzymać fragmenty wideo ze szkolenia.
Witaj Mirku
Dziękuję za spotkanie i przekazanie tak dużej ilości wartościowej wiedzy.
Przykłady rozwiązań dla każdego z uczestników, którzy zgłosili swoje problemy, cenne i zaskakujące : )
Podziwiam twoją wiedzę i kreatywność.
Pozdrawiam serdecznie, Grażyna
Witaj Mirku! Dziękuję Ci za to spotkanie. Dzięki Tobie w rewelacyjnie prosty sposób uporządkowałam w swojej głowie wiadomości na temat marketingu w ogóle i dużo łatwiej teraz będzie mi poczynić właściwe kroki, by odnieść sukces.I przychodzi mi do głowy teraz tyle pomysłów, co i jak mogę zrobić. Dziękuję za inspirację!
Witaj Mirku :)
Webinar absolutnie wyjątkowy. Formuła niezwykle wciągająca słuchaczy i bardzo owocna. Jak zwykle bardzo miła i przyjazna atmosfera.
Może by warto prowadzić cyklicznie takie webinary np. raz na miesiąc ( oczywiście tak ja dysponujesz czasem Mirku)na podstawie najczęstszych problemów z danej tematyki. Temat webinaru mógłbyś przygotować na podstawie ankiet rozsyłanych do swoich subskrybentów.
Dodatkowo można by zadawać pytania uzupełniające na żywo na dany temat( ewentualnie na konkretnych przykładach osób uczestniczących w webinarze.)
Alternatywą jest płatny webinar za symboliczną cenę.
Witam! Przekazywana wiedza jest mi niezbędna, zamierzam realizować kilka projektów, jestem na etapie tworzenia treści na blog. Usiłuję się wpasować , aby moje działanie było profesjonalne, przewidujące i celne!
Pozdrawiam! Łucja Bałaban
Wszystko co usłyszałam to dla mnie nowość, ale czas zacząć nową przygodę, nabyc nowych umiejętności, dlatego cieszę się, że u samego Mistrza. Nie mam pojęcia co było ważne, a co najwazniejsze, na to chyba jeszcze dla mnie za wcześnie. Naprawde serdecznie dziekuję za olbrzymią dawkę wiedzy.
na tym webinarze przysła mi do głowy taka rzecz.
Jeden z uczestników mówił o swoim produkcje – oprogramowaniu dla firm. On sprzedaje nie oprogramowanie tylko rozwiązanie problemu, który mają firmy.
Firmy maja problem z komunikacją. Żeby rozwiązać ten problem trzeba kupić oprogramowanie/strona www. Produkt ten nie nazywa się „system stron www dla firm”, tylko „System ułatwiający komunikację w firmie” czy coś takiego. Już nazwa mówi o korzyści, którą ma kupujący. To jest ta idea pomagania ludziom – czyż nie tak?
Staram sie to zrozumieć bo sama nie mam żadnego doświadczenia biznesowego/sprzedaży dlatego tak mi marnie idzie.
np. tworzę sobie oprogramowanie i jest ono fajne to go oferuję do sprzedaży, a klient pyta: po co mi to?
Czyli wiem że jest jakiś problem, robie oprogramownie, które rozwiązuje ten problem. To oprogramownie nazywa się „rozwiązanie tego problemu” i sprzedaję klientowi nie produkt ale rozwiazanie problemu.
I tu następuje największy problem – skąd mam wiedzieć jakie są problemy w jakich firmach (pomijam rozwiązanie problemu bo to w drugiej kolejności)?
Mirku, dziękuję za kolejną porcję wiedzy, która mnie wzmacnia w temacie, a której ciągle mam za mało by „zaskoczyć” i poczuć „WIEM”. Ciągle mam niedosyt i z różnych powodów zastoje w praktycznym działniu. W miarę możliwości, w niewielkim czasie, który mam do dyspozycji na dojrzeanie w tym temacie, staram się, na bieżąco śledzić, wszystkie Twoje cenne wskazówki, by nie uciekły bezpowrotnie. Zbieram i układam puzzle wiedzy, bo wierzę że w którymś momencie jednak „zaskoczę”
Jestem Ci bardzo wdzięczna, że dzielisz się taką wartościową wiedzą a sposób w jaki to robisz jest doskonałą lekcją, gotową do powielania. Teraz tylko trzeba zostać Mistrzem, jak TY!
Od pewnego czasu czytam (oglądam) twoje newslettery multimedialne. Muszę powiedzieć, że wiele tematów z webinaru pokrywa się z twoimi newsletterami. Może i dobrze – coraz bardziej patrzę na te sprawy mechanicznie tak, jakbym znał je od dawna. Niemniej dzięki. Każdy kto zaczyna powinien taką wiedzę posiąść.
Dzięki Mirku za nowe ukierunkowanie na proces sprzedaży i budowanie relacji z osobami decydującymi o zakupie. Twoje podpowiedzi pomogą mi w sposób bardziej skuteczny rozwijać i promować mój produkt.
Witaj Mirku
Dziękuję za czwartkowe szkolenie. Przykład Marii był dla mnie strzałem w dziesiątkę. Ja również sprzedaję suplementy i spróbuję skorzystać z Twoich podpowiedzi jak tę sprzedaż zwiększyć.