A jak automatyzacja i autoresponderJeżeli masz już sklep internetowy lub inna stronę, na której są składane zamówienia z wykorzystaniem bazy danych, to powinieneś wykorzystać tę bazę utrzymując regularny kontakt z zapisanymi osobami. Tak jak w bezpośredniej sprzedaży dzwonisz po jakimś czasie, czy komuś skończył się już produkt, który niedawno kupił. Tak jak markety przysyłają do nas nowe katalogi produktów.

Ty tak samo w swoim internetowym sklepie musisz podtrzymywać kontakty ze swoimi klientami. Wiem, że to wymaga sporo pracy i wysiłku. Trzeba bowiem każdego klienta pilnować i sprawdzać co i kiedy kupił.

W dużych firmach są specjalne osoby, którzy tym się zajmują. Możesz wspomagać się programami typu CRM. W Internecie są też inne sposoby, aby jeszcze bardziej ułatwić sobie życie, czy wręcz zupełnie tę czynność zautomatyzować.

Wyobraź sobie, że każdy klient który kupił u Ciebie w najbardziej odpowiednim dla niego momencie otrzymuje przypomnienie, że czas zamówić kolejne opakowanie. Wyobraź sobie, że nie musisz już pamiętać, aby wysłać klientowi uzupełniającą ofertę, do tego czym właśnie się zainteresował. Taka oferta sama do niego idzie prosto na jego skrzynkę email. Kiedy klient wykazał zainteresowanie, to automatycznie otrzymuje więcej informacji i stopniowo podsyłane są mu kolejne argumenty do dokonania zakupu.

To wszystko w Internecie można zrobić za pomocą wielokrotnych autoresponderów. Jednak raczej ciężko zrobić to za pomocą autoresponderów które nie są na Twoim serwerze. Kiedy masz już swój system internetowej sprzedaży, własny system transakcyjny, to wtedy powinieneś go zintegrować z własnym autoresponderem.

Takie wdrożenie autorespondera bezpośrednio do sklepu internetowego spowoduje bardzo szybki wzrost wartości Twojego klienta. Podążanie za klientem będzie bowiem regularne, stałe i systematyczne. Wystarczy tylko raz ustawić.

W tej chwili nie znam nikogo w Polsce aby coś takiego robił w Internecie. Zautomatyzuj swój biznes, a nie tylko prześcigniesz swoją konkurencję, ale również uwolnisz mnóstwo czasu dla siebie. Sprzedaż internetowa nie będzie już taka obciążająca jak dotąd.

Jeśli chcesz sie dowiedzieć jak to zrobić, to wejdź na stronę AutomtyzacjaBiznesu.pl