Stronę internetową tworzysz tylko po to, aby przyciągać ludzi do siebie. Strona jest po to, aby nawiązywać z ludźmi kontakt i bliskie relację. Tak naprawdę tym co sprzedaje w internecie są emaile.
Dlatego właśnie potrzebujesz kontakt zwrotny do swoich potencjalnych klientów. Nie wystarczy, ze będziesz biernie czekać na to aż ktoś powie: „tak, ja to poproszę”. Jeżeli założysz, że stanie się to standardem w twojej firmie, że zbierasz emaile do swoich potencjalnych klientów, to zrobi to wielką różnicę w twoim biznesie.
Za pomocą emaili ty przejmujesz kontrole nad tym co i kiedy dowie się i zobaczy internauta. Nie tylko nie musisz biernie czekać, aż ponownie sam wróci do ciebie. Zyskujesz możliwość stopniowego nawiązywania relacji i dozowania informacji.
Dużo większe efekty sprzedażowe osiągniesz wtedy, kiedy będziesz niejako podsyłał kolejne porcje wiedzy, zamiast stawiać takiego delikwenta przed koniecznością zapoznania się z wielka stroną internetową.
Ciągle chcemy mieć więcej czasu. Wszyscy bardzo go potrzebujemy. Kiedy musimy podjąć decyzję, to również lepiej się czujemy, kiedy mamy czas na jej podjęcie. Tak samo jest z Twoimi klientami. Dlatego właśnie wysyłając serie emaili na temat tego co masz do sprzedania dajesz w ten sposób klientowi czas na zapoznanie się z ofertą, a jednocześnie sprawiasz, że o niej nie zapomni.
Nie zapomnij jednak od czasu do czasu postawić końcowa datę, aby decyzja nie wlokła się w nieskończoność.