Postanowiłem rozprawić się ze sposobami w jaki często zaczyna się sprzedaż w Internecie, a które później dużo kosztują. Przygotowałem specjalne GRATISOWE szkolenie.
Obserwując czyjeś poczynania w Internecie wydaje się, że to co widać na zewnątrz, to jest właśnie sposób na sprzedaż. Jest wiele elementów sprzedaży, których nie widać i dlatego większość osób ich nie stosuje.
Sprzedaż internetowa bardzo dynamicznie się rozwija. Dziś nie można opierać się tylko na tych metodach, które działały w poprzednich latach. Dziś już nie jest tak łatwo rozwinąć sprzedaż na Allegro. Ale za to dziś jest dużo więcej również innych sposobów na rozpoczynanie sprzedaży w Internecie i to często dużo skuteczniejszych, niż kiedyś.
Zanim wydasz pieniądze na nową witrynę, zanim kupisz internetowy sklep, zanim zapłacisz za zdjęcia i opisy, zanim kupisz towar i zanim zaczniesz płacić za wystawianie ofert, reklamę i marketing, obejrzyj szkolenie, które właśnie przygotowałem. Pokażę Ci 7 najkosztowniejszych pomyłek popełnianych przy rozpoczynaniu sprzedaży w Internecie.
Kliknij tutaj, odpowiedz anonimowo na jedno pytanie, a zostaniesz przeniesiony na stronę, gdzie możesz zgłosić się ma to bezpłatne internetowe szkolenie. Link do strony ze szkoleniem otrzymasz na swój adres e-mail.
Świetny copywriterying-owy tytuł.
Szkoda że treść artykułu zupełnie na inny temat.
Na przyciągnięcie uwagi okej, tylko żeby na dłuższą metę dużo nie kosztowało :)
Pozdrawiam
podoba mi sie ten pomysł
Internet to niesamowity narzędzie
Chętnie dowiem się więcej.
Pozdrawiam
INTERNETOWE WIEŚCI TO ŚWIETNA NAUKA SWOJEGO BIZNESU !!!
„7 najkosztowniejszych pomylek” to doskonaly opis wynikow, ktorych poczatkujacy sprzedawca moze spodzieac sie dzialajac bez planu, idac na tzw zywiol, uczac sie na wlasnych, kosztownych bledach. Jestem tego autoprzykladem. Popelnilem z grubsza tylko 2 z nich – straty sa duzo wieksze niz sam ocenialem. Poswiecony czas ma nieoceniona warosc
8 błąd to tzw. „zarozumialstwo” sprzedawców internetowych polegające na „przerysowaniu” i odrealnieniu produktu. Odbiorca musi mieć przekonanie, że dokonał dobrego wyboru ale nie kosztem szantażu socjologicznego w stylu „nie dla idiotów”. Dzięki za materiał. Autor wykonał kawał solidnej i potrzebnej roboty. Chętnie pomogę przy kolejnych:) Pozdrawiam
Właściwie jestem w „przededniu” startu mojego przedsiewziecia, więc chętnie poznam i zagrożenia. Super tytuł – chyba nikt nie chce popełniać kosztownych błędów, powiedz nam też jak robić dobrze, by nie odkryć, że są jeszcze inne , może bardziej kosztowne błędy, bo nasze osobiste…