Oferuj na swojej stronie osobne propozycje dla odbiorcó indywidualnych i hurtowych. Ci pierwsi chętnie ściągną sobie poradnik o tym jak nie popełnić pomyłki przy wyborze produktu. A dla tych drugich przygotuj raport o tym jak uzyskać większe zyski w ich działalności.

Sklep internetowy kierowany do dwóch grup docelowych teoretycznie powinien mieć dwie ceny. Ponieważ odbiorców hurtowych zazwyczaj będzie mnie (mimo, że mogą generować znacznie większe obroty w sumie), to można dla nich stosować nieco inne formy składania zamówień. Na przykład w sklepie możesz mieć stałe ceny dla odbiorców indywidualnych, a zamówienia hurtowe przyjmować na prostym formularzu zamówienia. Tak samo jak to się dzieje w sumie w zwykłych hurtowniach. Chodzi się w wzdłuż półek i spisuje tylko symbole produktów, zamiast wkładania do koszyka.

Możesz też zastosować mechanizm kuponów rabatowych, dając odbiorcom hurtowym indywidualny kod do zakupów w sklepie. Dzięki temu różnym odbiorcom możesz zaoferować różny rabat.

Zgłoszenie po więcej informacji

Skomentuj ten post na Google+