Jeżeli masz jakikolwiek problem z połączeniem i korzystaniem z oprogramowania do połączeń na żywo w Internecie GoToWebinar, to opisz ten problem w komentarzu poniżej.

Najpierw jednak przeczytaj i obejrzyj
poniższe instrukcje korzystania z GoToMeeting.

Wejście do sali spotkań

Link, który otrzymasz w emailu jest Twoim osobistym identyfikator do wejścia na spotkanie. Po kliknięciu powinno uruchomić się ściąganie i uruchamianie oprogramowania do telekonferencji.

Czasami na stronie uruchamiającej wejście do sali spotkań musisz kliknąć w przycisk „Lauch Software” i zaakceptować instalację oprogramowania (kliknij na wyświetlane na żółto ostrzeżenia w górnej części okna przeglądarki, jeśli trzeba kliknij też przyciski „Tak” lub „Yes”).

Jeżeli będziesz mieć problemy z wejściem na spotkanie, to użyj innej przeglądarki internetowej (przetestuj Internet Explorer albo Firefox).

Korzystanie ze spotkania na żywo w Internecie

Podczas spotkania będziesz widzieć podgląd ekranu (bądź planszę z tytułem spotkania) oraz usłyszysz głos. Do rozpoczęcia spotkania może być cisza w głośnikach (lub w słuchawkach). Z osobą prowadzącą możesz komunikować się za pomocą czatu. Niekiedy jest też możliwość rozmawiania głosowego. Jeśli chcesz z tego skorzystać, to musisz posiadać zestaw słuchawkowy.

Zobacz instrukcję wideo na temat programu GoToWebinar – kliknij tutaj.

Informacja dla użytkowników systemu Linux

GoToWebinar nie działa standardowo w systemie Linux. Spróbuj użyć klienta Linux.

*

Jeżeli nadal nie wiesz jak sobie poradzić, to opisz swój problem poniżej w komentarzu.